Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Hei, jeg vurderte om jeg skulle spørre inne på anonymdebatten, men fant ut at jeg vil få flest seriøse svar her inne, selv om det er utenfor tema på debatten :-) Jeg har store åpne porer på kinnbena, litt på nesa, jeg brukte tidligere en krem som jeg ikke finner igjen på noen butikker :/ Så derfor lurer jeg på om dere har tips til en god krem som lukker store/åpne porer i huden? Det er ikke spesielt lekkert å gå rundt sånn som jeg gjør nå syns jeg, og bruker jeg pudder/foundation synes det bare enda bedre!
tertilus Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 var jeg deg ville jeg tatt meg en tur til hudpleier. vet at dermalogica-produktene skal være bra. lykke til!
vovva Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Hudpleier er tingen. Jeg bruker Danne produkter. Kommer ikke til å bytte!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Takk for svar:) Jeg bor litt lang ut i huttiheita, så er ikke så lett å få tid til å reise til hudpleier samtidig som jeg jobber og har barn i bhg, men skal abolutt prøv å få tid til en time en gang, høres jo ekstremt fristende ut å bli skjemt bort med pleie også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå