Gå til innhold

Snille mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg liker krangle-tråder og denslags best vil jeg bevise at jeg faktisk er et harmonisk menneske ved å skrive noe pent om mannen min. (Så kanskje han blir litt mer støttende til at jeg må bruke masse tid på dib, også)

Snille mannen min kom hjem og sa "nå tar jeg Snuppelure i vogna et par timer så du får slappet av litt. Det er konfekt i skapet." Og det etter en dag der Snuppa har kavet og makket og sultestreiket! Deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, en sånn en vil jeg også ha! Hvor kjøpte du han? ;)

Skrevet

må jo si at sånn er det ofte her :) deilig med sånn mann ja :) som har skjønt at de også må trø te litt..

Skrevet

Så koselig:) Kanskje han har tatt en titt på kalenderen, sett at d er Valentines dag imorgen, og ville gi deg en liten "gave" på forskudd...? Min kjære boikotter sånne kommers-gavedager, men han kan gjerne gi meg små overraskelser/ gaver ellers på året, og det er jo egentlig veldig koselig det også!

Nå "maser" han igrunnen mest om at han kan passe snupps, sånn at jeg kan gå og trene (hmmm...begynner han å bli lei av pløsemagen min mon tro...?)- så det bør jeg jo egentlig slå til på...Og DET skal jeg, for ja, det burde vi, til helga kanskje...? Ja til helga kanskje...;)

Skrevet

Ikke bare burde-burde:) Når sant skal sies har han kun vært alene på tur tre ganger på fem måneder, så jeg syns ikke prestasjonen er så overveldende i seg selv. Nå begynner jeg å savne dem. Hvor blir de av?

Skrevet

Hmmmm....er det noe som går?

Mann, barn og hund har nettopp kommet tilbake fra en totimers trilletur. Men det var riktignok jeg som foreslo det, og jeg har vasket leiligheten i mens. Skal sies at det er hans bursdag i dag.

Meeen....han foreslo å lage en god, "stor" frokost til oss i morgen, samt å stå opp med morgenfuglen vår. Når han våkner seks, er jo det noe jeg setter stor pris på. Han gjør ofte det, men når det er jeg som må spørre er det ikke like stas. Dette med frokostlaging har han så og si aldri gjort, riktig så imponerende bare at han kommer på det. Kanskje han har fått med seg hvilken dag det er?

Han kom også hjem med en nydelig blomsterbukett i dag, men det var visst til han fra jobbe, og ikke til meg:)

Oooooog, i morgen skal vi på Dagfinn Lyngbø, og ha barnevakt og greier. Kjekk helg!

Skrevet

Vittig :)

Min mann har oxo trillet tur i dag mens jeg vaska huset :)

Deilig... Jeg syns det er så godt å gjøre noe mens ungen er ute med far!! Slappe av gjør jeg når mini er våken eller ammer :)

YAY for gode pappaer!

Skrevet

Hmmm min mann har ALDRI tillet tur med mini alene han. Ser liksom ikke for meg han, mini og vovven på tur alene før mini begynner å mase om det selv. Han ser liksom ikke vitsen :-(

Men han er flink til å leke og holde på med mini.

Skrevet

Samme som Makko og lillegutt her.. (bortsett fra vovven..:-))

Skrevet

Vitsen må jo være at du får et par timer fri. Ikke for at han skal ha det gøy med sønnen sin. Kan du ikke si det til han, og spør om han ikke kan være så snill å gjøre det?

Skrevet

makko og lillegutt - enig med lille ella her - for meg var det nydelig også å bare være alene i et par timer. Skal foreslå for mannen min at dette blir fast en kveld i uka. Han kom hjem og var kjempefornøyd, så det er ikke noe offer for ham. Tror bare han glemmer at det går an å gå tur på ettermiddagen, og at han anser meg som hovedansvarlig for henne. Jeg er ikke flink nok til å la han gjøre ting på sin måte, fordi jeg syns mine rutiner fungerer så bra og merker at hun jo er mer vant til meg.

Må også si at han ALLTID lager mat, så jeg kan godt tilby å lage sen middag når hun har lagt seg, evt hvis han legger henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...