fostermor*stolt mamma* Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 satte inn to flotte egg i dag!!! og skal teste 26 feb:) Så legger inn litt info her: Heng dere på folkens:D FostermorRUGER: 1 ICSI, to egg satt inn, teste 26 feb
Tellefanten Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Vil bare si grattis, lykke til og håper rugtiden flyr av sted.
Bregnia Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Jeg skal teste i uke 9. Satte inn to egg på tirsdag. Fryseforsøk. Har ett icsi forsøk fra før så håper det går bra nå Teste 24 Februar..
Rose69 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Jeg skal ikke teste hjemme.Prog kan ofte forsinke mensen, gi feil resultat og forvirre meg bare.Så j skal sitte her og ruge til blodprøven den 26 feb.Er lei av å bruke masse penger på dyre tester. Masse lykke til jenter :-) Spennende dager fremover gitt.
Heira☆ Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Slenger meg på her jeg da. Satte inn 2 egg 12/2 og skal teste 25. Tvi tvi jenter!!!
jmca Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Eg skal teste 25, fikk satt inn 2 egg, første IVF:)
Surikaten Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Jeg fikk satt inn 2 egg 13.feb, og skal teste 26. Jeg har hatt 3 ICSI,(ble gravid på 3.forsøket) 1 fryseforsøk og er nå i gang med 1.ICSI søskenforsøk. Spennende dager! Lykke til alle sammen:o)
Surikaten Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Hei, hvordan går det med dere? Jeg har hatt en god følelse de siste dagene. Føler at jeg kjenner igjen symptomene fra den gangen det klaffet, men er jo ikke lett å huske tilbake...Uansett..jeg tok en test i morres,på dag 7. (vet det er utrolig teit å teste så tidlig) Hadde vært på do 2-3 timer før, så jeg hadde ikke de store forhåpingene, men testen låg nå der, he,he..Tisset, så ingen utslag umiddelbart, og la testen fra meg. Visste jo hvor teit det var å teste på dette tidspunktet!! Gikk inn på badet ca 10 min senere. Kastet et blikk på testen som fortsatt lå der, og der kunne jeg jammen se en svaaaaaak strek.. Tar dette med stor fatning!! Vet at streken kan være borte om et par dager, at det kan være kjemisk, progestan osv...hadde bare lyst å dele det med noen. Om ikke annet så øynet jeg et håp, og der ER kjekt å endelig se den pokkers streken, he,he...
LMI82 Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 satte inn ett egg 7. februar- skal testes 27.feb... Første IVF... Lurer litt på hvorfor jeg må vente så lenge før jeg blir testet... er nervevrak snart... er nå på rd 12 og har småblødninger og menssmerter... Tenker litt på å dra å kjøpe meg en hjemmetest... Lykke til alle sammen:)
Rose69 Skrevet 19. februar 2009 #11 Skrevet 19. februar 2009 LissiMi, det var lenge å vente til blodprøve.Det vanligste er jo 14 dager etter innsetting. Håper d ikke r mensen som r på vei :-( Men noen blør jo selv om de er gravide.Skjønner godt at du vil teste.... Krysser fingre og tottisser!
fostermor*stolt mamma* Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 19. februar 2009 Jeg er nå da på rugedag 8 og føler en "hul" følelse i magen... det stakk litt i en times tid i går og jeg har vært veldig oppblåst.... ellers merker jeg ikke noe spesiellt... er det er bra tegn???? en uke igjen til testing og jeg er et nervevrak..... igår begynte jeg å røyke igjen en halvtimes tid for jeg trodde at nå var det slutt på alt.... satt ute i snøen og hyyyylgrinte mens de stakkars hundene mine ikke helt skjønte hva jeg holdt på med.... hehehe hvorfor sitter hun her i snøen og hyler når hun kan leke med oss liksom.... så jeg fikk god trøst av mamma`s lille haug med hund:D noen symptomer på dere andre? flere som føler de har en halvoppblåst ballong i magen som lager et sånt "hulrom"??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå