Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere kledd på for en tut ut i baby bjørnen nå om dagen? Jeg er litt i tvil om vindtett ER nødvendig eller om fleecedress med ull under er ok....Min kroppsvarme for ikke å snakke om enorme jakke beskytter jo litt også... At det skal være så vanskelig å kle sitt eget barn gitt :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen husmus, lurer DU på noe med påkledning, jøss....Også i Babybjørn da, den faaaarlige bæreselen, huff...

Hvis du tenker å ha ham under jakka di, ville jeg vel tro at fleece og ull var nok, mens hvis han skal henge på utsiden, ville jeg nok tatt på en vindtett bobledress (men d er bare min personlige mening da, og jeg var jo fornøyd m Kaiserposen også så...;) Har forresten gått over til Odenwalder-posen nå, og jeg er veldig forelsket i den altså, så nå må nok Kaisern finne seg i å være en god nummer 2 stakkar.

Kan også fortelle deg at 4mnd-kontr var noe ordentlig vissvass, og det er ikke noe tap hvis dere ikke har d på din HS. Var bare en fysioterapeut som snakka litt om ting som jeg allerede har fått m meg, pluss at de målte hodet. Thats it. Juhu liksom, fint at jeg måtte dra avgårde i ni-tida på morningen i 10 minus, etter at flisa tok natta kl 4 den dagen....Så nå vet du det.

Skrevet

finnes det ikke sånn egen pose til bb-bæresele? mener å huske det..

Skrevet

1 smule, jo, men den er i fleece, så jeg ser ikke helt forskjellen...med mindre jeg tar feil da :D Men jeg har vurdert den absolutt, det er nok det enkleste siden han ikke vokser like lett ut av den.

Lykkeleg, ja tenk, her øver vi på oss timer hos kiropraktoren om 10 år i heimen kvar dag med BB og det går litt bedre og bedre for hver dag. Jeg har forøvrig hentet easykid¨en i dag og er allerede strålende fornøyd og det er prompen og som selvfølgelig måtte prøve den. Nå våger jeg å tro at han blir en mye lykkeligere promp på tur. Kanskje på tide å prøve en dib tur igjen snart eller hva?

Skrevet

Jeg synes også det er vanskelig å vite hvor mye man skal kle på babyen i bæresele... Jeg har kjøpt MaM bæreomslag, deluxe-versjonen er både vindtett og vanntett. Praktisk! Under der har jeg ulldress, Reima-"sko" (føttene er jo mest utsatt for kulde, resten av kroppen får mye varme fra din kropp), lue + hette (som dekker nakken bedre) og vanlige klær (ull) under. Jeg prøvde meg med to ulldresser, men det ble aaaaaltfor mye! *hehe* Jeg vurderer å få tak i en tynn ullbukse, men foreløbig har det blitt med tanken.

Skrevet

vi har den fleeceposen til babybjørnen og den er super. Har på lillebror ull og om det er superkaldt, en kjeledress, og store raggiser på føttene, samt fleeceposen utenpå. så tar jeg i tillegg og gnikker og gnur på beina hans innimellom, for å forsikre meg om at han er varm og god, lille pompen.

Skrevet

Jeg har kjøpt en mam vindtett pose med tynt fleecetrekk - fire årstider - fra krusedull.net - var på tilbud for et par uker siden. Veldig praktisk og fin :) Brukte den i snøværet i Oslo forrige lørdag, funket kjempebra.

Skrevet

Husmus; ja, jeg er klar for et treff igjen jeg, har ikke så mye på tapetet for tida akkurat...:) Hmmm, men hvilken dag skal vi satse på..? Nå førstkommende tirsdag kanskje?

Skrevet

Ja, tirsdag er en fin dag. Da er ikke vaskehjelpen her, hehe.

Skrevet

Da satser vi på tirsdag:) Jeg kan lage en tråd på det imorgen, og høre med de andre om det passer for dem da også...Var det tur i Frognerparken som var ønskelig for promp m følge..? (selvom det er aldeles nydelig langs elva nå, med all snøen på trærne og endene som strever på glatt-isen..). Meeen, dere har jo ender på vestkanten også når jeg tenker meg om, så d går vel for d samme..;)

Skrevet

.

Skrevet

hmm, hva skjedde der? Skulle hvertfall høre om tidspunkt og møtested på tirsd, hva syns du? Ikke for tidlig plis, hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...