Gå til innhold

Noen andre som ikke orker nærhet/kroppskontakt ? :-/

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 9... er veldig kvalm om dagene. Men fungerer jo mot andre mennesker . Men mot samboer derimot, er jeg veldig kjølen :-( vil jo ikke det skal være slik . Orker ikke bli tatt på, omtrent ikke bli snakket til . Vil bare være i fred og helst alene .

Noen andre som har det slik ? syntes ikke dette er spes hyggelig . Han er jo så glad for denne graviditeten og vil så gjerne få delta og være med på alt som har med dette å gjøre .

Vet ikke hva jeg skal gjøre, håper det er hormonellt og at det vil gå over, jeg er jo så glad i mannen min .

Fortsetter under...

JA! Har det på samme måte......

Liker det ikke.... Vil helst ikke være sammen med kjæresten min nå :-(

Orker nesten ikke å snakke med han, tenker hele tiden at det hadde vært best å være alene....

Orker ikke nærhet fra han, det som jeg vanligvis elsker......

Jeg får veldig dårlig samvittighet-........Stakkars mann :-(

Noen tips????

jepp

jeg har hatt store problemer å være nær han, men føler jeg begynner å bli bedre, vi kan sitte å prate sammen og klemme litt, orker ikke noe annet.

så det går vel over som alt annet hormon relatert

ikke noen tips utenom å prate med han om det, bare si det som det er og prøv og få han til å forstå at du fortatt elsker han.

klem

ja... jeg klarer helt fint å være sammen med han på samme måte. men jeg orker ikke når han skal kose hele tiden! når han ligger inntill meg og legger vekt på magen eller brystet mitt, får jeg helt panikk!! det føles som om jeg ikke får puste! jeg har blitt veldig sånn at jeg MÅ ha masse oksygen og ikke få noe forran halsen eller ansiktet! han blir jo så lei seg, for han vil jo bare kose med meg :/ stakkar!

så merkelig? Jeg er helt motsatt. Kan ikke få nok oppmerksomhet. Vil ha kos og omsorg hele tiden. Og har kjempe lyst på sex. Her er det mer motsatt. Han tørr ikke å ha sex, for han er redd for å skadet fosteret .. hehe.. uff.

Annonse

Det er fantastisk godt å se at jeg ikke er alene om dette. Orker nesten ikke synet på samboeren min. Jeg er over kvalmen... Men sex og nærkontakt er et tema som er heeelt uaktuelt her i huset om dagen... Håper det går over snart...

Det er fantastisk godt å se at jeg ikke er alene om dette. Orker nesten ikke synet på samboeren min. Jeg er over kvalmen... Men sex og nærkontakt er et tema som er heeelt uaktuelt her i huset om dagen... Håper det går over snart...

Jeg kjenner meg veldig igjen i forhold til det med å få nok oksygen :) Jeg får klaus med en gang det blir for tett, (han legger seg inntil/over meg/klemmer meg) da må jeg bare komme meg løs å få luft!!! rart! Men går greit hvis jeg kan legge meg inntil han :)

Stakkars mennene våre :-) di er jo bare gode å da...

Jeg orker heller ikke særlig kroppskontakt,nærhet....syntes det er så rart for jeg er veldig kosete av meg til vanlig :-) Godt å se det ikke er bare meg!

Bare ting går over til normalt ganske snart.... !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...