Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jeg skal ha unna noen vogner:)selger derfor min flotte quinny vogn, modellen før comfort vognene, til spottpris!!!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Er kanskje interessert. Kommer jo an på formen til vognen, fargen, og prisen. Og om du har m bag.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Hei! Solgte bagèn. Vogna er kjempetøff, i dongeristoff, med håndbrems, diverse lommer, mobillomme, regntrekk. Ser helt fin ut, uten flekker eller rust! Jeg tenkte 600,- for den:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Takk for info Hvor bor du? Har du bilder?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Hei! Bor i Ålesund. Hvis jeg får mailadr. di kan jeg få sendt deg bilder i løpet av dagen. Hvor bor du? Koster ikke mye uansett å få sendt vogna.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Hei! Bor i Trondheim. Du kan sende de til kistappancs(att)hotmail(punktum)com
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Hei du! e kanskje litt dum, men hva betyr atts, som du skrev i mailadr. di?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Heia! Fikk du mailen(e) fra me i går?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #11 Skrevet 15. februar 2009 Hei! Nei,ikke ennå. Har ei som jeg har sendt bilder av vogna til...har ikke hørt noe fra henne enda. Hvis dere vil kan jeg sende bilder til dere å?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #13 Skrevet 15. februar 2009 Hei Ja jeg har fått de, takk for det. Det ser helt greit ut Har noen spm: har du evt fotpose og manual? Eller kanskje er det greit å få tak i de? Hvordan har du tenkt å sende (postoppkrav?), og hva koster det å sende, vet du det?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #14 Skrevet 15. februar 2009 Nei følger ikke med fotpose. De selger quinny fotposer som passer til vogna. Tror ikke jeg finner igjen manualen:), men den kan kanskje skaffes hos en butikk... Jeg har adaptere som følger hvis du er interessert? Jeg sender i postoppkrav, det er det enkleste. Jeg vet ikke hvor mye det koster, men jeg kjøpte nettopp en vogn og betalte 150 kr i frakt. Så det blir nok rundt den prisen tipper jeg. Jeg kan sjekke ut i morgen!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #16 Skrevet 15. februar 2009 Heia! Skal jeg anse at vogna er solgt til deg? For da kan du sende meg adr. din på mail, så får jeg sendt den til deg kjapt:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #17 Skrevet 15. februar 2009 Hei Vil gjerne vite hva det skal koste å sende bare for å unngå overraskelser, men jeg tror det skal gå bra ja Jeg kan ikke svare på mailen din, vet ikke hvorfor, men prøver å sende ny på adressen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå