Frøken Freken Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Jeg mailet flaskepostendamene om dette, og fikk tilbakemelding om at helsemyndighetene sier 3 måneder. Jeg sluttet å koke nå på mandag, da var hun 5 mnd! Koker tuttene, men merker at det er deilig å bare sette flaskene og resten i oppvaskemaskinen!
...♥... Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Litt annet spm, men gir dere babyene deres vann rett fra springen..? Jenta her er 5 mnd på mandag, og jer lurer på om det er unødvendig av meg å koke vannet før jeg gir henne mme...?
Frøken Freken Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Trenger visst ikke å koke vannet om du skal gi det kaldt, men du må koke varmvannet (altså ikke tappe varmt vann fra springen.). Jeg gir kokt kaldtvann siden jeg uansett koker til det varme. (litt klumpete skrevet.) På føden ga de jenta mi vann rett fra springen, utrolig rart, syns jeg.
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Du kan slutte å koke vann som du skal ha kaldt også fra 3 mnd, hvis dere er koblet til det kommunale vannverket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå