Hierofanten Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Gutten min på snart 4 mnd er mye urolig og sutrete. Jeg skjønner ikke hvorfor. Det er tungt fordi jeg blir sliten, men det verste er at jeg gruer meg til å dra bort eller ha besøk når han er slik. Jeg får jo ikke snakket med folk uansett, så er nesten ikke noe poeng. Dagene blir veldig lange på denne måten. Har jo lyst til å dra steder med han men kvier meg for det. Etter 30 min så vil jeg bare dra hjem igjen. Han har vært urolig siden han var noen uker. Først var det på etteriddag/kveld og han måtte bæres mye frem til ca 3 mnd. Vi har hatt ham til manuellterapeut og osteopat to ganger(hun er begge deler). Skal en siste gang om noen uker. Han hadde litt problemer med å snu hodet til ene siden, men hun har jo fikset på han nå. Likevel er han enda veldig urolig. Blir helt frustrert innvendig av denne sutringen og klagingen hans. Hva kan det være? Han tar kveld i 20-21 tiden og sover til i 7 tia, men spiser et par ganger om natten. På dagtid sover han lite. 30-40 min en to-tre ganger. Jeg ønsker jo bare at han skal ha det bra og være en tilfreds baby. Føler jo jeg gjør noe feil når han er slik som han er.
Lotta med novembergutt Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Har egentlig ikke noe svar til deg, men vil bare si at gutten min er HELT lik. Han er 3,5 mnd og har vært sånn siden han var 4 uker. Det å dra på besøk til andre kan jeg bare glemme, kjøpesenterurer likeså. Jeg trøster meg med at det antagelig blir bedre når han blir litt større
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå