Gå til innhold

Hvorfor er dette blitt et slankeforum?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Syns man kunne hatt forum som het 50+,60+,70+ og 80+ jeg da. Å bare ha et for 90+ er litt stigmatiserende. Hvorfor er det bare de over 90 kilo som skal ha eget forum? God helse, livskvalitet og selvtillit er jo viktig for de fleste, enten man veier 59 eller 99.

• 2 uker senere...

Annonse

jeg syntes det er ganske naturlig at det blir tatt opp slanke tråder her inne på 90+ jeg...er vel ikke noe å legge skjul på at vi er litt vell runde i kantene...og ikke at det gjør noe men vi vill jo altids ha lyst å gå ned til en bedre BMI feks...er jo gunstigere for helsen...for å bli gravid om man sliter med det...om man sliter med syken så er det en kjempe løft å gå ned noen kilo:)

ER faktisk ikke noe gøy å være inne på vanlig slanke forum å "høre" på de som MÅÅÅ ta av seg 5kg før sommeren for å komme inn i en mini bikini!!!!!!!!!!! man føler seg bare enda mindre motivert...men her inne...her er vi alle over 90kg og ser ting fra en annen vinkel...ingen som skulle føle seg sett ned på fordi om de ikke er 75kg!!...som da allerede ansees er overvekt for mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...