syngejente Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Hva syns dere om guttenavn Fabian og Fabio. Jeg liker dem godt. Jeg har nok litt spesiell smak.Ikke så mange som liker de navna jeg liker. Som feks. Amadeus,Sofus,Cristiano,Zerlina,Rosina,. Liker navn som ender på -a,as,o og us Jeg kunne aldri kalt min gutt for ett tradisjonelt norsk guttenavn.Kanskje det har med at jeg er sangerinne og kunstnerisk.
Vannmann35 Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Fabio forbinder jeg bare med han modellen som var på forsiden av alle kioskromaner før i tiden... Og Fabian får meg til å tenke på Fabian Stang. Begge en type mannfolk jeg ikke liker - noe femi og selvopptatt, noe som preger mitt syn på navnene... Synes ellers Amadeus og Sofus er fint, men kanskje ikke akkurat veldi macho. Har ellers Julius på listen min da :-)
Cornelianelia Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Fabio blir veldig latino. Blir rart på en helnorsk lys gutt. Men har du spanske aner, er det greiere synes jeg. Fabian tenker jeg at er et rampenavn.
MirandaC Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Fabio blir for latin, med mindre dere/du har det ;-) Da går det fint :-) Fabian er søtt synes jeg ;-) Amadeus minner meg om navn som Julius, som er litt ''apenavn''.. Amadeus dyrepark og Julius i Kristiansand Dyrepark.. Sofus, Cristiano, Zerlina og Rosina liker jeg ikke. Eller Christiano er fint på latinske gutter <3 Rosina er bare rosin for meg..
prebs Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Fabian er helt fint navn. Fabio er en slesk spanjol som forfører jenter. (Neida, har ikke møtt noen Fabio, bare ser det for meg.)
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Fabio er bare kustygt! Beklager! Fabian er harry. Rosina blir bare Rosin, Sofus er herlig på dyr eller kosedyr men på mennesker er det huff! Christiano er fint på utenlandkse gutter. Det er jo en italiensk form av det pene guttenavnet Christian:-) Men smaken er som baken!
Mammas lykkebarn Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Fabian er mye finere enn Fabio...
Castho Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 Fabian er fint men jeg tenker ofte på Tjorven på vi på saltkråkan som står der så morsk og sier på den nydelige svensken sin: fy fabian. Fabio er ett klyse navn fra italia som jeg har lite til overs for. Amadeus er knall tøft Sofus er litt sart men samtidig er det på listen min. Synes det er pent. Christiano er horribelt Zerlina har jeg aldri hørt og ikke likte jeg det særlig Rosina - altså så slem kan du ikke være mot din egen unge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå