Gå til innhold

Hvilket bærsjal anbefaler dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke bæresjal anbefaler dere og hvorfor?? og hvor får jeg kjøpt det?

takk takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.babylonia.be/product.php?main_id=29&sub_id=33〈=ENG

Denne linken fører deg til sjalet vi har, Tricot Slen. Trykk på et av bildene så får du se bruksannvisningen som følger med.

Sjalet får du på babyshop, alxi (nettbutikk). Har ikke prøvd noe annet, men ble helt frelst når jeg prøvde dette hos en venninne. Ser komplisert ut å sette det på kansje , men det kommer man fort inn i.

Jeg fant noen videor på you tube også.

Skrevet

Jeg ble aldri spesielt glad i det elastiske sjalet... Det er lett å knyte og baby'n sitter godt. Ble nesten som å ha han i magen igjen :-) Men både jeg og baby'n var jo en våt flekk etter en kort tur (og jeg er normalt sett ikke våt etter en hard time på spinning!).

Jeg foretrekker mai tai.

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt mai tai?

Skrevet

Det er mange nettbutikker som selger mai tai. Se på tettinntil.no

Jeg har en enkel hjemmelaget en, men skulle jeg kjøpt en ny ville jeg nok valgt en fra http://www.taitasi.com/

Skrevet

Jeg har både elastisk sjal og mei tai. Liker mei tai'en best.

Sjalet er forsåvidt ganske enkelt å knyte på, men ikke så raskt å lett som mei tai. (ihvertfall ikke for meg)

I sjalet blir det varmt og klamt, så hvis snuppa sovner oppi der er både hun og jeg dyvåte når jeg tar henne ut. Det blir ikke riktig så klamt i mei tai'en.

Dessuten syns jeg mei tai ser stiligere ut :)

Jeg kjøpte en babyhawk mei tai på www.lotusbarn.no

Skrevet

Åh, helt enig med deg. Taitasis mei taier er så lekre! Jeg skal spandere på meg en slik (custom) når det blir på tide med en toddler. :)

Skrevet

Vi bruker et elastisk bæresjal som heter Sleepy Wrap. Både mannen min og jeg bruker det, og er superfornøyde! Rimelig innkjøpspris har det også, og de sender til Norge.

www.sleepywrap.com

Skrevet

Jeg har ikke prøvd den selv, men har fått den anbefalt fra flere her inne; den heter Manduca og er mye enklere i bruk enn disse sjalene. Skal visst være veldig gode å bære i også, og kan brukes leeenge.. Gode polstrede skulder- og hoftestropper, samt null knyting passer nok bra for meg. Så at de hadde den på tilbud på denne nettsiden;

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258 (gratis frakt, pluss 20% rabatt på fargen lemongrass; så den skal jeg skaffe meg hvertfall:)

Skrevet

jeg liker best mai taien... har hatt sjal også. veldig godt å bære i. men utrolig slitsomt å knyte det på

Skrevet

Hei!

Jeg begynte med elastisk sjal da gutten var ca 2 uker. Bærer også i mei tai nå som han er 5 mnd. Men jeg er helt sjalfrelst og bærer aller mest i et 4,6 meter langt vevd sjal fra Storkenwiege. Gutten min elsker å følge med på husarbeid og sover veldig godt når jeg bærer han på ryggen. Han ligger stødig og får fullverdig søvn (det gjør de sikkert i andre bæretøy også).

Jeg anbefaler derfor vevd bæresjal til babyer som begynner å bli over 5-6 kilo. De ser skremmende ut, men det tar bare noen få ganger før knytingen går som en lek.

Skrevet

Hei!

Jeg begynte med elastisk sjal da gutten var ca 2 uker. Bærer også i mei tai nå som han er 5 mnd. Men jeg er helt sjalfrelst og bærer aller mest i et 4,6 meter langt vevd sjal fra Storkenwiege. Gutten min elsker å følge med på husarbeid og sover veldig godt når jeg bærer han på ryggen. Han ligger stødig og får fullverdig søvn (det gjør de sikkert i andre bæretøy også).

Jeg anbefaler derfor vevd bæresjal til babyer som begynner å bli over 5-6 kilo. De ser skremmende ut, men det tar bare noen få ganger før knytingen går som en lek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...