Marita med 3 barn ♥ Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har tatt en mageplastikk så magen min var flat og fin. Er nå 8 uker på vei og fått den kulen på magen allerede. Er vel ikke normalt å få kul så fort? Med de andre hadde jeg jo valker så det tok litt tid før magen virkelig så ordentlig gravid ut. Men nå står navlen rett ut,gått ut 10cm i livet og passer ingen av buksene mine mere. Er det noen som vet om dette er normalt,er redd jeg blir stor som ett hus om magen skal vokse slik.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 kanskje du er lengere på vei enn du trodd? eller at du har flere en en i magen;)
Marita med 3 barn ♥ Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Nope vært på UL og tiden stemmer. Er noen som sier magen kommer tidligere når man har fått flere barn,men så fort er litt rart synes jeg. Derfor jeg spør kanskje noen av dere har ett svar
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Har du snakket med helsepersonell om dette ? Kanskje det er så enkelt at det har en eller annen sammenheng med mageplastikken du har tatt ? Det høres jo veldig tidlig ut å få så mye mage ja...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Nesh..gi dere da..d er ikke tidlig å få en liten kul ..spesiellt hvis magen din var stram og flat...da sier det seg selv..også fordi når man allerede har født så vokser livmoren fortere og blir større som regel..alt d som er under kulen er ikke bare baby;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå