Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jeg lurer på om noen andre har erfaringen med å miste flere ganger og om jeg burde gå rett ut i sykemelding nå...Får ikke tak i legen min,og kk bare henviste meg til fastlegen min, så jeg aner jo ikke... Nå har jeg vært uheldig 3 ganger på rad ( 2 Sa,1 Bo), og fikk positiv test for 3 dager siden og lurer på om sykemelding kan være en ide.... Sitter i rare positurer på jobben og blir litt stresset der til tider... Men hadde kanskje gått på veggene om jeg ble hjemme? Jeg har også liggende albyl-E og Crinone fra forrige forsøk,burde jeg bare ta dem igjen? Får ikke tak i legene mine,- men jordmor var fenomenal og henviste meg til spesialist...Men der går det jo en stund før jeg kommer til... Er bare i 5te uke nå...Begge SAene har skjedd i 5-6 uke, Boen oppdaget i uke 8... Noen meninger der ute?
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Hei Uglemamma. Jeg har dessverre ingen gode råd til deg. Jeg har selv mistet én gang, og jeg kan bare tenke meg hvordan det er å oppleve dette gjentatte ganger. Har du prøvd inne på Habitell abort? Du finner forumet under Alle forum på BIM. Jeg synes det er trist at du må gå igjennom dette, så jeg sender deg en god klem og varme tanker.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2009 tusen takk,jeg fant forumet nå Har ikke fått med meg det i det hele tatt. Det er sikkert ikke så aktivt ( håper jo egentlig at det ikke er det,- siden jeg håper at færrest mulig opplever slikt...) så jeg blir her inne også. Så lenge dette varer selvsagt. Har en tendens til å skygge banen fra BiM med en gang ting går gale...
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Hei Uglemamma. Lurer fælt på hvordan det går med deg nå. Kan du ikke sende en liten oppdattering i ny og ne? Selv hadde jeg en MA for en uke siden, men så snart jeg har fått mens, så skal vi prøve på nytt.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2009 Hei igjen Jeg har gått ut i 60% sykemelding...Jobber to dager i uke. Da pleier jeg min egen samvittighet og roer ned stresset på jobben veldig Håper dette hjelper spiren min. So far so good, men er jo like nervøs hver gang jeg er innom toalettet. (På jobben har vi jule-dopapir med røde nisser på...Gjett om jeg kvepper masse når jeg ser på papiret...Rødt jo! Å nei,var en nisse...kremt" Jeg opplevde forrige gang å ikke få mens engang før jeg var gravid igjen. Legen min sa at det var en gammeldags holdning å vente på ny syklus og at det bare var å sette igang.... Nå gikk det ikke den gang heller, så hva som er rett vet jeg jo ikke. Beklager for deg og din MA... Det går bare ikke an å sette seg inn i tomheten hver enkelt føler,selv om man har mistet selv... Men det er veldig flott at du er fattet og klar for ny giv snart. Jeg er jo staheten selv og nekter å gi meg. Jeg vil ha en til,jeg Tvi tvi for oss begge....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå