missy mamma til jonatan Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 hei. lurte på om noen vil treffes i begynnelsen av mars. eg skal flytte til drammen til sommeren og har veldig lyst til å bli kjente med andre som har barn. eg skal være i drammen i hele uke 10. så hadde vert kjempe stas om noen ville treffes da;) og så er det jo så kjekt for de små å leke med noen håper på postiv respons. treffes på lekeland eller en annen plass? åpen for forslag
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #2 Skrevet 28. februar 2009 Hvis du vil kan jeg legge treffet på Facebook, det er nemlig 3 drammensgrupper fra DiB der inne, litt mer sannsynlighet for respons...
Gjest Skrevet 28. februar 2009 #3 Skrevet 28. februar 2009 Jeg har forøvrig ei jente på 2,5 og ei på 9 mnd, og er veldig glad i å bli kjent med folk, men nå har begge mine vannkopper og er neppe friske til den 4:(
missy mamma til jonatan Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2009 åhh så synd da:( være med en annen gang da. håper dem blir friske snart. ikke kjekt å ja vannkopper nei. hadde vert kjempe snillt om du hadde lagt det på facebook. det treffet. eg har prøvd meg på lekeland kommende onsdag k 12.00. dess flere dess kjekkere liksom
Gjest Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Da har jeg lagt ut treffet på FB, og invitert en rundt regnet ca 50-60 stykk. Det er barn født alt fra tidlig 06 til på fredag som var, så det er nok mange som ikke kan, men det er de gruppene jeg er medlem i der inne, så får vi se:) Ha et hyggelig treff! http://www.facebook.com/editevent.php?info&eid=68006768160#/event.php?eid=68006768160
missy mamma til jonatan Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2009 tusen takk får se om det er noen som kommer. vi er uansett 3 stk med barn som skal dit hehe men håper selvsagt på flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå