Lilleløvemamma 08+11 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Noen som har prøvd denne? Prøvde den på min 5,5 mnd gamle datter og hun lagde grimaser og fikk frysninger av den! Smakte på den jeg også og det er mye smak i den i forhold til andre glass vi har prøvd. Er det meningen at man skal blande den ut i grøt eller skal man gi den som den er? Ble litt overasket over at den var så sur og "sterk" siden den er fra 4 mnd. Eller er jeg bare ny på barnematfronten?
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Noen kan kanskje ha mer smak enn andre, men det gjør ikke noe. Bare la henne grine på nesen du! Prøv den litt til, eller kast den og kjøp noe annet. Ikke noe farlig hvertfall! Mango og fersken har litt sur og sterkere smak, enn de søtere fruktene.. Bananmos er jo meget søtt og godt da. Finnes en som heter banan og fersken, av Hipp. Den gikk ned på høykant her.. Nå skraper vi banan selv, nå som hun spiser mer fast føde.
mamman-til-madeleine Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Jeg glir alle typer rett ned. Er det frukt eller bær, så er det godkjent! Men setter jeg de i kjøleskapet, får jeg masse grimaser, for da er det jo selvfølgelig veldig kaldt. Prøver derfor å ha en stående i romtemperatur, men en som er åpnet må selvfølgelig i kjøleskapet.
...♥... Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Vi prøvde også denne typen.. Men gud hvor den setter flekker...:/ Jenta her likte den ikke, så vi prøvde med Grønnsakspurè (eller no sånt..) og den går ned på høykant, men den setter flekker den også da... Er vel ikke til å unngå.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå