AccidentalMum Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Gutten min snur seg fra rygg til mage mens han sover. Med en gang han ligger på magen reiser han seg opp i krabbestilling og våkner. Hvordan kan jeg unngå dette? Det skjer ca hvert 20. min natten gjennom med mindre han sover helt inntil meg.
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 hva med sånn "sovetrøye med seler"? aner ikke hva det heter, kaller det bare tvangstrøye vi. Ikke prøvd det selv, men tanteungen min brukte det. Der var de veldig fornøyde - og gutten sov mye roligere (han virket å være glad for å ha den på). Er som en slags pysj/ pose med reimer som festes i sprinkelsenga slik at han ikke får snudd seg...
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Min drev med det samme, kjøpte sånn sovepose fra H&M, da roet han seg med en gang. Anbefales. (Ikke med seler) Dessuten er det greit hvis dyne faller av i løpet av natten.
AccidentalMum Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Veldig bra! Tusen takk for tips:) Skal ta meg en tur til butikken og se hva de har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå