Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har gått ned mye i vekt etter fødselen, Hvordan har dere fått det til??

Jeg sliter så med å komme meg i form igjen. Gikk opp VELDIG mye, og vil føle meg fin igjen!!! Må ned i vekt!!

Kan dere gi meg noen råd? Noen kurer som hjelper?

Spiser sunn mat og trener..

Trenger råd jenter! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe kur!! Fy fy, da ender du bare med å gå alt opp igjen ved endt kur. Sunn mat og trening er "eneste" riktig vei å gå ned i vekt:) Det var sånn jeg gikk ned i vekt, prøvde å kutte ut mellommåltider og trente nesten hver dag (kjøpte Wii fit, veldig genialt!). Gå turer, være i mye bevegelse, kutte ned på hvete/ris/poteter/(sukker generelt, føre dagbok over alt du spiser - så blir du mer bevisst over når på dagen og med hvilke matvarer du skeier litt for mye ut :)

Skrevet

Takk takk.

Litt vanskelig å se lyset i tunellen når vekta står på stedet hvil.

Prøver å bytte ut noen måltid med Nutrilette, bruker kun grovt brød, og masse frukt og grønt. Spiser veldig lite, men enda skjer det ikke noe med vekta.. Trener minimum 30 min hver dag..

Noen flere som har råd??

Skrevet

Eneste som hjelper er å spise sunt og være aktiv :)

Man må forbrenne mer enn man spiser.

Men man må legge om til vaner man kan leve med videre, hvis ikke vil du gå opp til samme nivå når kuren er slutt og du faller tilbake til gamle vaner igjen, logisk nok

Ble fortalt man skal regne med like mye tid på å bli kvitt vekten som man brukte på å få den på, så har vel innsett det tar en 9 måneders tid før vekten blir normalt igjen da. De siste kiloene sitter hardt her også.

Skrevet

Postet litt fort her :P

https://www.vektklubben.no/ har de en grarisversjon man kan bruke, den kan være til hjelp med å få oversikt over hva man egentlig spiser og hvor mye energi man bruker.

Skrevet

Du skriver du spiser veldig lite... da er det ikke rart du ikke går ned! Kroppen tviholder på akt den får da :) Har selv kjempe god erfaring med vektklubb.no Gikk ned med de før jeg ble gravid, og bruker dem nå etter fødselen igjen. Husk at det er noe som heter "9 mnd på, 9 mnd av"... det har stemt med meg. Ikke ta vektnedgangen for fort, du har større sjanse for at det blir varig ved sakte vektnedgang! La selv på meg 26 kg, og har nå bare noen pyntekg igjen før jeg er fornøyd. Kg sitter anderledes nå enn før jeg ble gravid, så det er ikke helt optimalt å sammenligne før og etter vekt (for min del). Spis hver 3. time, gå gode turer og la kroppen få styre skuta. Den har vært gjennom en ganske stor omstilling det siste året, det sier seg selv at man ikke bare kan knipse kg vekk igjen. Noen er heldige og går alt ned igjen fort, andre skulle ønske de ikke gikk ned så fort igjen.. Ta tiden til hjelp :)

Skrevet

Vet jo det er vanlig at det tar tid å komme seg i form igjen..

Skulle fantes en vidunderkur! Et lite tryll så er man der man var..

Meen Neida!

Skrevet

Hvor var den gratisversonen på vektklubb.no?? fant den ikke jeg..

Skrevet

Det er ikke vektklubb.no men vektklubbEN.no

Skrevet

fint å få med seg alt når man leser.. hehe

takk takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...