Gjest mphs Skrevet 13. februar 2009 #26 Skrevet 13. februar 2009 Slik ble det ene hjulet på vår simo vogn. Vi kjøpte ny slange og det er ventil på den. Det viste seg at den ringen som hilder ventilen på plass var borte. Vi betalte ca.40 kr for en slange på Barnas beste.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 13. februar 2009 #27 Skrevet 13. februar 2009 Du har rett på å heve kjøpet. Mye annet kan være gale med vognen siden de allerede har lurt deg med hjulene..
Mamma_til_tre Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #28 Skrevet 13. februar 2009 For alt jeg vet kan nå selger være her inne og lese dette, men det får bare være. Vi har snakket med selger, de sier at det aldri har vært noe galt med hjulene så vi må komme til de så skal de fylle luft i dem. Det er ikke bare for oss å kjøre 40 min hver vei til de, litt stress. Så nå vet jeg ikke hva vi skal gjøre, om vi bare skal fikse det og betale selv (er jo ikke sikkert det er så dyrt om vi bare må ha nye slanger og ventiler) eller kjøre dit. En ting er hvertfall sikkert; å fylle luft i tre av hjulene går rett og slett ikke!
heisand? Skrevet 13. februar 2009 #29 Skrevet 13. februar 2009 spør om de kan gjøre det på sportsbutikken. super hjelp der jeg spurte:) de vet hvor mye en skal fylle
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. februar 2009 #30 Skrevet 13. februar 2009 Vi hadde Brio Kombi og måtte fylle luft på bensinstasjon på den. Lånte en spesiell ventil der og vips var luften inne:-)
Gjest mphs Skrevet 13. februar 2009 #31 Skrevet 13. februar 2009 Jeg ville dratt til de. Så kan dere følge med på hvordan de gjør det eller kanskje de tar tilbake vognen slik at dere kan kjøpe en annen. 40 min hver vei er ikke så mye, og ikke i forhold til at dere skal bruke vognen 2-3 år.
Mamma_til_tre Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #32 Skrevet 13. februar 2009 Det rare er at vi kan fylle i det ene hjulet, så det er ikke det at ventilene ikke passer til pumpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå