Gå til innhold

Skravletråd for januar,februar,mars mamma+++ 09 Nedre Romerike som har fått baby :)(samme som BIM)

Anbefalte innlegg

Starter en liten tråd her jeg for oss som allerede har fått et lite nurk :)

Min lille gutt kom 28 januar. 27 dager før tiden, men vi koser oss maksimalt for det :)

Førstkommende onsdag er det treff på Dus ,Strømmen kl 12.

Fortsetter under...

Jeg har også fått et lite nurk, 9.jan, nesten 4 uker for tidlig. Bor på Årnes. Hører du til helsestasjonen på Årnes eller? Tenkte om du er med på babycafè der? Skulle gjerne vært med på treff på Strømmen, men passer dårlig den dagen

Heisann :D Så morro!! ja jeg hører til familiens hus :) fikk vite at det ikke var så mange som hadde fått barn i januar så helsesøster ville vente til vi var ca 5-6 stk før det ble en gruppe :) Har planer om å komme oss på babycafe da :) har du vært enda?? er dette din første?

Kan jo bare bli med på treff en annen gang da! Er ikke alltid det passer for alle :)

Kommer vel kanskje på samme barselgruppe vi da:) Artig. Har ikke vært på babycafe tidligere, men tenkte bli med på det så fort jeg har mulighet. Har ei jente på 2 år. Er det ditt første barn eller?

Ja vil nesten tro det :)

Blir spennende å se hva denne babycafeen går ut på da :)

Dette er min aller første ja. Vi ville ha et sted å bo som vi eide i boks først så kjøpte huset på Haga i slutten av mai å da satt spiren også gitt :)

Koser meg masse med lillegull da. Han er snill som dagen er lang.

Har slitt litt med treg mage og litt magekramper, men malt hjalp heldigvis masse. Utrolig mye å lære som fersk mamma da :)

Hvordan går det med din? fullammer du eller går det i mme? vi har en lett blanding pga at vi har måtte følge med å måle matmengde :)

• 2 uker senere...

hei !!

Jeg melder meg på denna tråden også jeg.

Kan forstå at det er frustrerende med pumping og tilegg. Her i gården er det en litt annen dans, melkespreng er vondt, såre brystvorter er enda verre!!!

Har så mye melk at jeg kunne fora en hel skokk med unger føles det som :-) men det blir vel mer normalt etterhvert.

Dette babycafe greiene vil jeg gjerne være med på også, men jeg hører sikkert ikke til der, men kan jeg komme alikevel ?

Annonse

Jeg aner egentlig ikke hvordan det funker jeg Miak :) Er noe som helsestasjonen har med tema. Kan høre neste gang :D

Hihi så herlig forresten at du også har ruslet inn her :) nå får vi lokke over resten av bunten også :D

hei på dere!

Da har jeg klart å somle meg inn hit også...dagene går så sinnsykt i ett, så jeg har rett og slett ikke rukket å være hverken her inne eller på BIM den siste tiden. Når Victoria først sover så er det så mye annet her hjemme jeg må ordne:)

Hvordan står det til med dere andre og de små nurkene? sover bebisene deres mye om natten? Vi må opp å mate Victoria 2-3 ganger per natt. Begynner å bli vant til det nå, og det går stort sett greit, bortsett fra de gangene jeg bruker opptil èn time på å få henne til å sovne igjen...det er litt stress.

På mandag blir jeg alene hjemme med henne da Erling er ferdig med sine to uker pappa perm, det blir rart. Er spent på hvordan det blir:)

Ha en fortsatt god helg!!!

• 2 uker senere...

selvfølgelig kan du være med Camilla :D hvor på romerike er det du bor??

Sender deg en privat melding her inne jeg for vi driver å setter opp treffene på facebook om dagen. Litt lettere å chatte rundt da samt foreslå ting og tang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...