LilleBanan blir storebror Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Gutten vår er 10,5 mnd, men ganske stor (10,8kg og 78cm) Lurer sånn på om jeg skal kjøpe baby eller toddleerhawk? Noen som har hatt toddlerhawk å ikke kunne vært foruten? Synes jeg savner en allt for ofte, men er usikker på hvor mye den blir brukt likevel. Og er toddlerhawk noe godt å bære i når barna blir så store og tunge??? Mei tai holder jo opp til 18mnd. ser ikke for meg at det blir kjempe mye bæring etter fyllte 2 år, men har så liten erfaring på området:) Noen?
mai mammaen til to Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 ville kjøpt den største. den har vi. og den har vi brukt siden han var 4 mnd (Var da vi kjøpte den. kunne brukt den fra fødselen og)... eldste på 2.5 år sitter også i den. på ryggen.. går veldig greit.
frk Nilsen Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Gå for toddlerhawk. Sønnen vår har vokst utav MT, han er 1 år. 12,5kg og 80cm
frk Nilsen Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 vokst fra babyhawk ja, begge er jo MT :-P
LilleBanan blir storebror Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2009 ok. tusen takk for svar! Da går vi for toddler:)
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Vi har en BH som jeg bruker til begge ungene (ei på 2,5 og ei på 9 mnd) Men jeg ville nok investert i en toddler, siden han allerede er en stor gutt... Og med ekstra polstring i skuldrene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå