Gå til innhold

hvilken bivirkninger hadde dere av menopur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. som tidligere innlegg, så har jeg begynt på menopur i dag:) Gikk overraskende greit.

men ettersom jeg tidligere har gått på puregon, så er jeg litt spent på hvilken bivirkninger som folk har hatt på denne medisinene,

noen som vil dele med meg?

klems

Skrevet

Den ene bivirkningen jegg fikk av menopur var at jeg ble lei meg for ingenting, kunne begynne å gråte og ikke skjønne hvorfor! Utrolig irriterende, men samtidig MYE bedre enn bivirkningene fra Gonal f.

Lykke til med sprøytene videre:o)

Skrevet

Jeg setter siste sprøyte menopur i morgen, jeg har blitt utrolig sint etter sprøyten har blitt satt. Har vært et kjempe monster hver kveld i 14 dager nå:-)

Ellers så har jeg fått utrolig vondt i pupper og den ene skulderen.

Med Gonal-f så gråt jeg døgnet rundt, og hele kroppen var i ubalanse. Ble 50%sykemeldt til slutt pga alle plager.

Skrevet

Hei.

Da jeg gikk på lav dose menopur fikk jeg pms symtomer hele veien, deppa for ingenting, oppblåst mage og sikkelig søthunger. Jeg gikk opp i vekt, men det var også pga pergotimekurene jeg gikk på før menopur.

Med høy dose gonal f har jeg knapt bivirkninger. Av sprayen fikk jeg kort lunte.

Satt siste gonal f i går og skal på UL I dag, grugleder meg!

Skrevet

Ingen bivirkninger i det hele tatt, med unntak av mye el-slim. Men jeg tok enkel dose siden det var AIH og ikke IVF. Var også overrasket over hvor smertefritt det var å sette sprøyter!

Av Pergoen derimot fikk jeg utrolig dårlig pms-aktig humør med gråt og tenner gnissel - de første par dagene, så gikk de over de neste tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...