Gå til innhold

Nå har det kommet ut noe rart...

mollemor-79 skal prøve ivf:)

Anbefalte innlegg

Så ut som navlestrengen??Det kom i bindet på morran i dag.Først kjente jeg at det var noe som kom ut,men hang fortsatt noe igjen også kom det litt til og da jeg skulle sjekke,så så det ut som navlestrengen.

Det var i allefall langt og krøllete greier(sorry detaljer)men da var det sikkert det som gjorde at jeg hadde så forferdelige smerter i mage,lyske,rygg,bein og hue i går kveld.

Var så ille at jeg måtte ta både pinex forte og paralgin forte.Holdte virkelig på å bli sprø av de smertene.

For de som ikke har fått med seg min historie,så hadde jeg en SA i uke 8 med misslykka utskrapning og har fram til i går tatt en cytotec kur hjemme som forhåpentligvis skulle ende i en hjemmeabort.

Noe jeg tror helt sikker det har nå.Endelig..

Har blødd noe helt forferdelig fram til nå,men etter at dette greine kom ut så har blødningene blitt mindre:)

Skal på ny UL til man så da håper jeg virkelig at alt er ute!!

Noen andre som har opplevd dette/sett det?

Fortsetter under...

Nå har det kommet ut ennå mer.Så ut som morkaka eller noe..var ovalt og på str med et fugle egg.Og fylt med blod,så tror det var det.

Hadde på en måte veer med smerter også kjente jeg det kom noe.

Håper alt er ute nå da.

Skal på UL til man så da får jeg svar.

Synes dette har vært forferdelig smertefult og slitsomt.

Hadde både fødsel og utskrapning sist og det var ikke så smertefult som nå.Men mye mer psykisk slitsomt siden jeg hadde kommet halvveis..

Har faktisk snakket litt om adopsjon i dag.Skal gjøre ett forsøk til,men går det dårlig så gir vi oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...