Gå til innhold

Stellebag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen å anbefale?

Må være godt med plass, helst vanntett, og selvfølgelig ikke så dyr.. (Helst under 500-lappen)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på, så jeg dytter litt på denne. :)

Jeg har TFK-vogn. Noen som har denne vogna, og har ei stelleveske som funker bra?

Skrevet

Kjøp en romslig skulderveske på en veskebutikk. De har salg rett som det er. Pakk oppi et godt håndkle som babyen kan ligge på når du må skifte bleie ute, småting kan du oppbevare i en sminkepung/liten toalettveske du ikke bruker lenger, et par plastposer til våte kluter/bleier - og du er klar til å dra! Det MÅ jo ikke hete stellebag og koste på hundrevis av kroner.

Skrevet

Jeg kjøpte meg en Mossi Sussi bag på Småting. Den kostet 500 kr ca, men var verdt pengene. Det er to vesker i en, den inni er det masse dyr på og den ytterste er blå plast og når en bor i Bergen trenger en noe som er vanntenn!!!! :D

Den er stor og god og vi får plass til alt vi trenger pluss masse masse mer!! :P

Meget fornøyd med dette kjøpet ja!! :D

Skrevet

For oss som ikke vet hvor denne butikken er - selger de den på nettet? *håpe, håpe*

Skrevet

Den var kjempekul! Men kan den festes til vogna?

Skrevet

Veldig tøff! Sånn vil jeg også ha!

Lurer derfor også på om den kan festes på vogna? Har nemlig lite plass under vogna...

Skrevet

Det er en lang hempe med også, så den kan fint henges over "styret".

Jeg har også veldi liten plass under vognen så jeg måtte ha noe som kunne henges på og denne funker veldi fint for oss!! :)

Skrevet

Jeg kan også komme med et tips.. Gjorde bom-kjøp da vi kjøpte vogna (fulgte ikke stelleveske med) og kjøpte en veske som skulle være så fancy, med smokkelomme og kjølerom og alt mulig. Jadda....var ikke fornøyd i det hele tatt. Stiv som f gjorde til at jeg ikke fikk plass til hverken leker eller ekstra klær. Ble anbefalt stelleveska til Basson Baby - god og romslig og ikke for mange smårom. Knapper i skulderreima sånn at den sitter godt på vogna. Måtte jo ha en nøytral som pappaen tør å bruke, hehe.... Fant ikke noe bra bilde på nett akkurat nå, men jeg kjøpte min på lekebutikk som selger barneutstyr, husker ikke hva den heter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...