Bethenc Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Da er første sprøyte satt, bare å holde koken frem til UL den 19 og så se hva som skjer videre.... Er så spent på hvordan det blir med disse nye medisinene,.... Lurer på virkningen av menopur.... Å kjenenr jeg er litt gira igjen... syvende gangen, så er spent nå..hehe sjo hei... Hvordan går det med dere andre danmarks jentene?
Lund73 Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Hei Bethenc.. Ønsker deg masse lykke til med forsøket, krysser fingrer og tær for full klaff.... Det er alltid spennende når man starter på nytt forsøk - full av energi og stå-på-vilje..:-) Vi har akkurat brukt opp forsøkene i det offentlige, og skal nu ta en liten pause før vi kjører i gang igjen private. Har kikkert litt rundt på forskjellige sykehus, også i danmark. Hvilken sykehus er det du bruker? Fornøyd?
Bethenc Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Hei! Jeg er kjempe fornøyd med dem, ennå vi ikek har vært der nede, da de samarbeider med leger her i norge. Men det skal sies at de er helt utrolige til å svare på mail og slikt. Vi har kun hatt mail kontakt med de, også fakset vi ned behandlingsforløpene vi har hatt i porsgrunn. Så sendte de resepter og slikt i retur. det eneste er at vi var på ultralyd og tok blodprøver i larvik(bor i stavern), med den legen de saarbeider med her, Skal inn igjen på ul den 19, for så å se når de mener jeg burde på egguttak:) Utrolig greit:)
Rose69 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Hei! J ruger på 2 "Nordica" egg nå. Er veldig fornøyd med Nordica.Hyggelig og behagelig personale.Og legene har humor :-) Man slapper virkelig av. Masse lykke til, Danmarks-jenter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå