Gå til innhold

Første sprøyte satt:) - Danmark neste:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er første sprøyte satt, bare å holde koken frem til UL den 19 og så se hva som skjer videre....

Er så spent på hvordan det blir med disse nye medisinene,.... Lurer på virkningen av menopur....

Å kjenenr jeg er litt gira igjen... syvende gangen, så er spent nå..hehe sjo hei...

Hvordan går det med dere andre danmarks jentene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Bethenc..

Ønsker deg masse lykke til med forsøket, krysser fingrer og tær for full klaff....

Det er alltid spennende når man starter på nytt forsøk - full av energi og stå-på-vilje..:-)

Vi har akkurat brukt opp forsøkene i det offentlige, og skal nu ta en liten pause før vi kjører i gang igjen private.

Har kikkert litt rundt på forskjellige sykehus, også i danmark.

Hvilken sykehus er det du bruker? Fornøyd?

Skrevet

Hei!

Jeg er kjempe fornøyd med dem, ennå vi ikek har vært der nede, da de samarbeider med leger her i norge.

Men det skal sies at de er helt utrolige til å svare på mail og slikt.

Vi har kun hatt mail kontakt med de, også fakset vi ned behandlingsforløpene vi har hatt i porsgrunn. Så sendte de resepter og slikt i retur. det eneste er at vi var på ultralyd og tok blodprøver i larvik(bor i stavern), med den legen de saarbeider med her,

Skal inn igjen på ul den 19, for så å se når de mener jeg burde på egguttak:)

Utrolig greit:)

Skrevet

Hei! J ruger på 2 "Nordica" egg nå.

Er veldig fornøyd med Nordica.Hyggelig og behagelig personale.Og legene har humor :-) Man slapper virkelig av.

Masse lykke til, Danmarks-jenter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...