Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hva gir dere til frokost og kvelds til barn som nettopp har fylt 1 år? Melk er mest populært som frokost her... og brødskiver og melk til kvelds. Liker ikke grøt.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 jenta vår liker heller ikke grøt, i tillegg til at hun ikke er så glad i melk enda.. Så hun får brødskiver med ost til frokost, brødskiver med baconost til lunsj, vanlig middag med oss og brødskiver med leverpostei til kvelds... Melk i glass til skivene, da pleier hun å drikke litt. Ammer enda, men VIL slutte!
petite fleur Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Varierer mellom grøt, yoghurt og brødskive med diverse pålegg: Kaviar, stripete, smøreost, leverpostei, makrell i tomat på tube, prim.
Bolla Pinnsvin Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Varierer...Men favoritten til frokost er vanlig havregrøt. Hun er lei av annen grøt.Vil ikke ha det.Brødskiver spiser hun ,men vil ofte ikke ha så mye,derfor serverer jeg fruktbiter ved siden av. Ellers så er yoghurt med havregryn og vanlig melk med havregryn sikre vinnere her i huset.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Til frukost er det skiver med :leverpostei,prim,syltetøy osv... Lunsj skive med det samme,eller ein bolle,eller yoghurt Vanleg middag med oss til middag Til kvelds går da stort sett i havregraut...Havregryn,melk, kokt i mikrobølgovnen, med litt sukker på....STOR STAS!!! Stort sett melk til alle måltid,bortsett frå vatn eller saft ti middag.
Serial mom Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Tja, det varierer. Før var det altid grøt til frokost og kvelds(og pupp), men siste måneden har grøt blitt lite poppis, så da blir det brødskiver til frokost, samt frukt og mm, og til kvelds er det som regel vår middag, siden vi ofte ikke spiser før i 18-tida(mannen min er ikke alltid så tidlig hjemme fra jobb),og så sper jeg på med å gi henne litt grøt mens hun sitter i badekaret(lettere å få i henne da) og litt mm før leggings.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå