Gå til innhold

uke 18 å kjenner ikke liv..andregangs....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også 18 uker, med tvillinger, førstegangs. Kjenner ingenting. Men ingen problem å finne hjertelyd x 2 hos jordmor idag :-)

Jordmor mente det var rett rundt hjørnet at jeg ville kjenne noe.

Jeg skal ha ordinær UL neste uke.

I løpet av de neste ukene kommer vi nok til å føle de første sparkene alle sammen :-)

er også i uke 18, og lurer på om det er spark jeg kjenner nå ikveld helt nede med blæren.. Har morkaken liggende foran, så den ligger som en støtdemper! Har ikke kjent liv før. Kanskje det er det samme med deg? Var uansett på ul igår, og der var det ihvertfal en rørlig liten tass som lå og sparket og snudde seg, så var ihvertfall liv!

Takk og lov at jeg ikke er den eneste som ikke kjenner liv enda.. Eller tror ikke at jeg kjenner det hvertfall. Har hatt leamus liknende følelser rett under navlen i det siste, men om det er babyen eller tarmer eller hva er jo ikke godt å si...

Man leser jo om så mange her inne som har kjent liv siden uke 13-14 og man blir jo da litt bekymret for om alt er normalt hos seg selv.

Jeg gleder meg stooort til jeg kan kjenne ordentlige spark!!

Klem

De som kjenner liv ved 13-14 uker tror nok at de kjenner liv men det er lite sannsynlig. Babyen veier 200 g og det er så lite at det skal et mirakel til at man kjenner noe. Som førstegangsfødende vil du nok kjenne liv f.o.m nå og noen så sendt som uke 25. Med min første kjente jeg ikke før i uke 24. Ikke engste deg.Helt normalt.

Annonse

Hei.

Jeg er 18 + 3 har heller ikke kjent noen ting enda tror jeg. Mulig jeg kjente noe i natt men er ikke sikker. Men jeg ser jo her at det er mange som ikke har kjent liv enda, så da er det vel normalt hvertfall for førstegangsfødende. Men jeg skal på ultralyd på fredag så det blir veldig spennede

• 2 uker senere...

Jeg er andregangs, og trodde jeg kjente litt "bobling" i uke 14-15, men så ble det rolig igjen. Men, rundt uke 20 tok det av! Nå er det full fest der inne med jevne mellomrom, og så er det roligere i noen dager. Jeg har morkaka på fremsiden, så denne har nok dempet en del av sparkene :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...