Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer vårt andre barn nå, og de siste dagene har jeg fått samme følelse som ved brystspreng, men bare at uansett hva jeg gjør, så går ikke smerten/ubehaget bort. Er kun under det ene brystet, og jeg har prøvd å massere mens jeg ammer og etterpå, jeg har prøvd å pumpe etter amming, men ingenting hjelper. Noen tips på hva det kan være eller hva jeg kan gjøre for å få bort dette ubehaget? Gjør ikke vondt når det ikke berøres, men med en gang jeg kommer borti kjenner jeg det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det fungerer bra å legge på varmeflaske e.l. en stund før amming, eventuelt ta en varm dusj før amming. Kan jo også prøve å pumpe i dusjen under det varme vannet. Det har jeg gjort før... Hvor gammel er den lille? har du klumper i brystet?

Skrevet

Vår lille frøken er nå 6 1/2 mnd gammel.. Og jeg kjenner ikke klumper, bare ubehag fra brystvorten og nedover/under brystet...

Vurderer å ringe hs imorgen...

Skrevet

Ja, da er det iallefall ikke startvansker.... Sikkert lurt å sjekke med helsestasjonen. Skriv dersom du får hjelp, da. Er ganske engasjert i amming og div problemer.... ;-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...