ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hei, jeg har tidligere vært inne på bli gravid, men det er en god stund siden! I mellomtiden har jeg byttet partner Nå har vi vært prøvere i 1 år, å nå begynner d endelig å skje noe! Var på sykehuset i dag på innvendig ul, å fikk bekreftet cyster på eggstokkene. Har ikke fått tilbake mens siden pilleslutt for 1 år siden, så det var ikke no sjokk for meg! Men nå fikk jeg pergo, så da øker sjansene betraktelig og jeg er kjempe spent Men har noen spørsmål til dere som har brukt pergo! Hva er egentlig dobbel og trippel pergo? Og til dere som ikke har mens, tar dere provera e.l for å få mens før dere begynner på pergo? eller er d bare å begynner på pergo med en gang? Håper noen tar seg tid til å svare meg Klem c'',)
Moggi Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Hei! Tenkte jeg kunne si ut fra min egen erfaring, og prøver i 3 år. Jeg fikk provera for å få mens før jeg begynte på pergo. Foretrakk Primolut jeg da... da fikk jeg mens akkurat på klokka:) Men det kan jo variere fra person til person. Gikk en stund på pergo, en tablett daglig i 5 dager, før vi økte dosen til dobbel. Har hørt noen får beskjed om å ta tre om dagen (trippel). Hos meg tror jeg det hjalp å ta en kikkhulsoperasjon, der dem brente noen av cystene tror jeg, og dermed hjalp meg å få eggløsning. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå