Gå til innhold

Ny her..

ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har tidligere vært inne på bli gravid, men det er en god stund siden! I mellomtiden har jeg byttet partner ;) Nå har vi vært prøvere i 1 år, å nå begynner d endelig å skje noe! Var på sykehuset i dag på innvendig ul, å fikk bekreftet cyster på eggstokkene. Har ikke fått tilbake mens siden pilleslutt for 1 år siden, så det var ikke no sjokk for meg!

Men nå fikk jeg pergo, så da øker sjansene betraktelig og jeg er kjempe spent :) Men har noen spørsmål til dere som har brukt pergo!

Hva er egentlig dobbel og trippel pergo?

Og til dere som ikke har mens, tar dere provera e.l for å få mens før dere begynner på pergo? eller er d bare å begynner på pergo med en gang?

Håper noen tar seg tid til å svare meg :)

Klem c'',)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tenkte jeg kunne si ut fra min egen erfaring, og prøver i 3 år.

Jeg fikk provera for å få mens før jeg begynte på pergo. Foretrakk Primolut jeg da... da fikk jeg mens akkurat på klokka:)

Men det kan jo variere fra person til person.

Gikk en stund på pergo, en tablett daglig i 5 dager, før vi økte dosen til dobbel. Har hørt noen får beskjed om å ta tre om dagen (trippel).

Hos meg tror jeg det hjalp å ta en kikkhulsoperasjon, der dem brente noen av cystene tror jeg, og dermed hjalp meg å få eggløsning.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...