monika 3+1 i magen:) Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 lillegutt på 1 mnd tisser rett ut av bleien!! har prøvd både pampers og libero, men det er likt med begge bleiene, så det er ikke bleiene det er noe galt med, det må være måten jeg tar dem på! jeg bruker riktig str på bleien, sørger for at tissen ligger ned, bretter de små strikklignende sidene inni bleia utover.. men han tisser rett ut av bleien (på sidene bak) så han blir våt gjennom klærne på den ene siden bak på ryggen oppforbi bleien! og det verste av alt er at BLEIEN ER HELT TØRR!!! ingenting tiss i bleien! hva gjør jeg feil??
Gjest yrild Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Hei ;-) dette gjorde lillegutt også inntil vi prøvde en bleie som var "for stor". Vi brukte pampers 2 når han var bitteliten og da ble det plutselig aldri våte klesskift. klem
monika 3+1 i magen:) Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2009 han veier ca 4,5 kg, og vi bruker libero bleier fra 3-6 kg.. så nei bleia er ikke for stor, men den er heller ikke liten liksom...
mamman-til-madeleine Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Du skal ikke dra "strikkene" utover. Bleien legger seg automatisk riktig. Dette lærte jeg etter ca 4 mnd :0)
Gjest yrild Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Jeg anbefaler virkelig å prøve for store bleier :-) hvis det ikke funker kan dere jo uansett bruke dem senere!
Lilleløvemamma 08+11 Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Sliter akkurat med samme problem med jenta mi! Hun har perioder der hun pluselig er våt på en av sidene, fra bleia og oppover til armhulen. Har irritert meg grønn over hvorfor, for bleia er jo helt tørr. Det verste er når vi ammer på natta for da ligger hun på siden og tisser i senga! Hun har gjort det med både nr 2 og 3 til libero.
WPW Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 heldiggris!!!!! min bæsjer ALLTID utenfor... både libero og pampers.... og det er ikke lite heller......... dvs bading HVER DAG TO GANGER OM DAGEN på det værste...
solei Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 Du kan og prøve å henge den fast til pungen med litt vaselin e.l. Det gjorde jeg og da låg den litt mer i ro under tissingen..hehe.
monika 3+1 i magen:) Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2009 for noe dritt!!! min har bæsjet utenfor mange ganger!! men ikke hver dag heldigvis;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå