camosilla Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Han er 13 mnd og jeg sliter med å legge han. Går bedre da pappan legger, så det er han som gjør det mest nå. Han våkner så mye på natta og skriker (noen ganger er han ikke våken). Går somregel greit å legge han igjenn med smokken eller litt vann, men dette er jo så slitsomt for oss alle. Ikke minst for lillegutt som får så avbrutt søvn. Helsesøster sa dette kunne skyldes at han har begynnt i barnehage og at jeg har begynnt å jobbe igjenn. Noen som har opplevd det samme?
Har to herlige gutter! Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 akkurat slik er det her også, skjedd nå hver natt siden han startet i bhg...er kanskje bare en periode...nå på natten bare står jeg og stryker han i håret eller bare setter meg ned ved siden av sengen ca 10 min før jeg lister meg ut...so regel hyler han men godtar det, eller så sover han og jg er lykkelig for å ha greid å snike meg usett ut.. men ja slitsomt for alle det der..(men stakkar de drømmer nok og er litt engstelige..)nå som det er ny hverdag for de... Håper de bedrer seg snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå