Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #1 Del Skrevet 12. februar 2009 http://www.dinbaby.com/forum/thread/139629979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #2 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg finner det ganske så underlig at ikke moderator tar dette mer seriøst. Denne personen som blir outet har blitt det utallige ganger i løpet av det siste året!! Alt fra utseende, til hvordan kjæresten hennes ser ut, om kroppen hennes og om hennes privatliv. Hvorfor kjører dere ikke flere opprydninger inne på forumene i løpet av dagen? Er jo ofte på kveldene disse hetsetrådene oppstår, og såklart er det ingen der til å fjerne dem, og brukerne hiver seg over den de kan henge ut der og da. Jeg vil faktisk påstå at dersom det var jeg som ble outet på den måten denne brukeren blir, ville jeg ha følt meg ganske deprimert. Det må vel alle og enhver fatte? Hvem vil vel bli hengt ut på en slik måte at alt du gjør, eier og består av er stygt, sykelig, ekkelt og falskt? Det går en grense. Vi er bare mennesker, og det skal ikke være sånn at man må MASE på moderatorene her for at de skal gjøre jobben sin, nemlig å SLETTE tråder med outing, samt. overvåke at reglene på forumet blir holdt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 13. februar 2009 #3 Del Skrevet 13. februar 2009 GENERELT finnes det brukere som outer seg selv gjennom å skrive nedsettende og provoserende anonyme innlegg om seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. februar 2009 #4 Del Skrevet 13. februar 2009 Slettet - i likhet med de fleste andre tråder vi får av denne typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå