Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyen min på 8 mnd har blitt så tørr i huden på armene, så lurer på om jeg må krype til korset å bruke en krem. Noen som har en mild og god å anbefale, og som kanskje ikke gjør huden "avhengig" av å bruke den for ever?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt A-creme på apoteket.

Smører i ansiktet, og på tørre flekker ellers.

Nå som det er så kaldt, bader hun bare en gang i uka,

for å spare huden for ekstra tørrhet.

Skrevet

spenol!!!

parfymefri, effektiv, og ikke minst:::utrolig billig og du finner den i daglivarebutikken!!

Har brukt den på alle mine unger,,samt meg selv!

Skrevet

Spenol skal brukes på KUER!!!

Skrevet

De kan brukes på kuer og ja, men hvorfor skal de selge de i dagligvare butikker hvis det kun skal brukes der??? Spenol er en veldig god krem som gir masse fuktighet. Jenta mi slet med masse tørr hud før. A-krem funket ikke å henne, men spenol gjorde :-D

Skrevet

Locobase er fin! Den er ganske fet, men trekker fint inn i huden. Anbefaler ellers å ikke bade knøttet for ofte, og bruk olje i stedet for såpe i badevannet!

Skrevet

Jeg også har vært veldig skeptisk til å begynne å bruke krem i ansiktet på bayen min, nettopp fordi jeg var redd for at huden skulle bli avhengig av det slik som du skriver. Men for noen uker siden måtte jeg bare kjøpe en krem, for hun var blitt helt ru i kinnene stakkars. Jeg kjøpte

A-derma exomega på apoteket. Den var ganske dyr, men tuben er stor og den inneholder verken parfyme eller parabener. Jeg har vært veldig fornøyd med den.

Skrevet

prøvd å putte i ekstra olje i badevannet??

ville prøvd det først...

Skrevet

aderma er en kjempe fin krem aderma har også en god badeolje

storesøster her sliter med atopisk eksem har brukt utallige tuber med denne kremen på henne og nå begynner lillesøster med de samme tørre flekkene og denne kremen holder det fint i sjakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...