Rufsetulla Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Noen som trenger barnevakt i oslo? bor på holmlia, men er veldig fleksibel både på sted og tid. Er snart 18 og har flere års erfaring med barn.
millemaria Skrevet 1. mars 2009 #2 Skrevet 1. mars 2009 Hei. Har to barn her på 3 og 8 år, og kunne trengt en barnevakt inni mellom :-) Hvor mye tar du i timen for å være barnevakt?
Snuppelure85 Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 Jeg trenger barnevakt. Har en sønn på 16 mnd. Bor på Lambertseter, så det er ikke så langt unna. Kan du ikke sende meg en mail på [email protected]
hafa85 Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Hei, jeg trenger en til sara 16mnd, send meg mail på [email protected]
meandmyminime Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg trenger barnevakt hver 3. helg, og er interessert:)kunne det passe for deg?? Mv.h Silje
Rufsetulla Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2009 Det kan vi helt sikkert få til om du ikke har funnet noen andre. send are infor på mail: [email protected]
BTL Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 vi er 3 jenter som til daglig jobber i en barnehage som ønsker og ha en barnevakt ordning for foreldre som trenger litt kvalitetstid sammen eller alene... vi har tenkt hver siste helg i mnd men er motakelig for ønsker.. ta kontaktn på [email protected] om dette er noe for deg så vil du da få mer informasjon
BTL Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 beklager skulle lime inn noe annet også ble det helt feil
BTL Skrevet 3. januar 2011 #10 Skrevet 3. januar 2011 vi er 3 jenter som til daglig jobber i en barnehage som ønsker og ha en barnevakt ordning for foreldre som trenger litt kvalitetstid sammen eller alene... vi har tenkt hver siste helg i mnd men er motakelig for ønsker.. ta kontaktn på [email protected] om dette er noe for deg så vil du da få mer informasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå