Gå til innhold

Dere som ammer med brystskjold, igjen ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere har ikke hatt problemer med at de ikke legger på seg skikkelig?

Leste akuratt at det kunne bli et problem, men her spiser lillegutt seg god og mett....

tror ikke dette blir noe problem her men..har ikke noen erfaring med det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=)

kjekt å se at det er andre som ammer med skjold! :P

helsesøster sa til meg at noen ganger så kan skjoldene gjøre slik at melken ikke kommer for fullt,og baby legger ikke på seg skikkelig.

men det har ikke skjedd meg da,min gutt la derimot på seg masse da jeg begynte med skjold(for da gruet jeg meg ikke til å legge han til,han hadde sugd av en bit av brystvortene,veeeldig vondt!!)

no er han 12 uker,og jeg ammer fremdeles med skjold,han tar puppen uten,men han er mye roligere når jeg bruker skjoldene=)

Lenge leve skjold :P

Skrevet

Ikke noe problem her :) Lille Mats har hele tiden lagt på seg som normalt og han er stooor. å lenge han blir mett og er fornøyd så ville ikke jeg stresset med det. Jeg prøvde litt hver dag får å se om han tok brystet uten skjold, men det var ikke snakk om.. Men jeg vet om flere som har brukt skjold i opp til 1 mnd og så plutelig en dag så klarte babyen å få tak uten.

Skrevet

Har også hørt noen si at barnet lettere tar flaske hvis du bruker skjold.. jeg vet ikke om det er riktig, men gutten min tok i allefall flaske uten problem.

Skrevet

så kjekt med tilbakemeldinger! =)

Jeg har også hørt at de tar lettere flaske da, det må jo også være et pluss.. ;)

Det er vel me skjold som med alt annet, vi får bare høre det negative=P

Jeg er fornøyd selv , men ble så i tvil når jordmor sa at jeg burde slutte med det...men det går jo så fint med det så jeg fortsetter jeg; )

Skrevet

Hvis du og babyen din har det bra så er det vel ingenting som er bedre :)

Skrevet

Min helsesøster sa at så lenge gutten min legger på seg kan jeg bare fortsette med skjold- og selvfølgelig øve på å amme uten. Hun anbefalte meg ikke å stresse med å pumpe osv. da ville jeg bare slite meg ut:)

Skrevet

Jeg bruker også skjold fortsatt, 4 mnd etter fødsel. Har aldri kommet så langt som til å venne henne av med det. Har meeer enn nok melk, og her er det heller problem at hun legger på seg for mye enn for lite. Lille tjukkebolla:) Samme her at hun greier fint å spise uten, men hun er mye roligere med skjoldet. Det med tåteflasken stemmer ikke her, hun nekter plent å drikke fra den, så det har vi bare gitt opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...