Gå til innhold

Jippi, jeg har fått sett en veldig aktiv baby i magen min :)

Anbefalte innlegg

Først så sov den lille, men så våkna spira til liv! Turna rundt som bare det. Klarte ikke engang å måle hjertelyden, for han var så aktiv! hehehe... Er veldig glad og letta nå. Og alt så kjempe fint ut. :)

jippi!!! :D

Fortsetter under...

Grattis så deilig deilig deilig.

Jeg fikk gleden av å oppleve det samme som deg på mandag, en turbo, med amer og bein som trommestikker og en litt mer laid back som drakk fostervann he he. Begge like store og sååå fine så :)

Annonse

åååå.... så gøy :) Jeg skal på ultralyd på torsdag. Da er jeg 12+6. Gleder meg så vanvittig til å se babyen min :);):)

Hvor langt på vei var derer under ultralyden? Hvor lang var babyen? Det står forskjellig lengde over alt. Alt mellom 5-9 cm..

Dere fikk ikke vite kjønn? Umulig å se så tidlig eller? Når er det tidligste enn kan se det?

Jeg var 12+0 når jeg var der, og da var babyen på litt over 5 cm. :) Spurte om hun kunne se kjønn, men det sa hun at det var for tidlig... Så får bare vente i spenning :)

så gøy! jeg har ny ul når jeg er 13+4, gleder meg virkelig!!!! er hos privat da;) han mener han kan se kjønnet da:) har jo en viss feilmargin selvsagt, men har jo ordinær ul ikke så lenge etter uansett;)

bare å få se den lille igjen og at alt er bra *sukk* gleder meg... nesten bare to uker igjen nå;)

Jeg har blitt sykmeldt i ei uke nå, pga mye stress på jobben. Så nå skal jeg bare slappe av litt fremover. Men ellers så er alt bare bra ja! :) Og hvordan er formen din da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...