Gå til innhold

Hei Augusta1976

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Så kjempekoselig å høre fra deg, har tenkt på deg de siste dagene. :)

Ja tenk det, virkelig helt fantastisk at vi snart er i andre trimester!!! Jeg og "gubben" var ute og flottet oss med en 5-retters middag i kveld, for å feire det (han skal på hyttetur med gutta i helga).

Hele jeg føles som en berg-og-dal-bane... Er kjempeglad og sutrete og lei annenhver gang, jeg får vel bare godta at jeg er litt mer labil enn jeg hadde trodd jeg ville være! Kanskje ikke så rart heller, jeg går jo gjerne med følelsene "utenpå" uansett, gravid eller ikke... ;)

Hvordan har du det da? Gleder meg masse til å følge deg fremover. :)

Klem

Hei igjen!

Har ikke vært her inne på noen dager, så beklager sent svar....

Tenk - nå har vi kommet oss over den første kneika!!! :)

Høres ut som vi er ganske like i humøret.... Jeg føler også som at humøret svinger som bare det! Formen er ikke så veldig bra om dagen og det er slitsomt synes jeg. Kvalmen er heldigis over, men jeg er sååå sliiiiten hele tiden. Kan ikke huske at jeg var sånn sist jeg gikk gravid (men da hadde jeg jo heller ikke en tre-åring å ta meg av...)

Håper at det bare blir bedre - vi går jo lysere tider i møte heldigvis :)

På fredag skal jeg på UL, og det blir jo spennende... Gleder meg til å se at alt er som det skal i magen. Har du bestil UL da?

Hvordan er formen din forresten - bortsettfra hormonene... :)

Klem

Er her nå, litt for seint kanskje... Er du her enda?

Jeg skal til syden en uke, reiser om noen få timer! Åh, gleder meg vanvittig, jentetur og god mat, fri og sove leeeenge... :)

Formen vår virker å følge hverandre på en prikk, jeg sover og sover og sover... Og griner!!! Herregud, jeg grein fordi jeg hadde kjøpt litt for mye/dyrt undertøy i stad... Jada! =D

Det er bare å glede seg over de herlige hormonene, kroppen er som et fyrverkeri! Ikke en kjedelig dag, nei.

Og denne uka har magen min kommet - plopp! Plutselig synes den sånn at folk kommenterer det. Endelig, har venta litt på den. (Og da snakker vi ikke om at det nok er endel fett også, hehe.)

Nuvel, det var alt fra meg så langt. Skal se om jeg ikke popper innom i uke 14 også, hihi. :) Er vel PC'er i syden også?

Ta vare på deg selv

Klem

Annonse

Hei igjen!

Da har vi vært på UL i dag, og fikk dessverre dårlige nyheter...

Legen fant en fostersekk som var tom ,med andre ord så har fosteret "festet" seg men sluttet å utvikle seg med en gang...

Kjempetrist nå, men hadde en skikkelig rar følelese på at noe ikke var som det skulle.

Har jo hatt alle symptomene (og det føles i hvertfall kjipt å ha vært så dårlig i flere uker) og ingen blødninger, men altså ikke noe knupp i magen likevel :(

Kvinnelig intuisjon sa min svigermor.... Er nok noe i det tror jeg.

Skal på sykehuset på mandag, og sette i gang prossessen med tabletter. Slapp heldigvis utskrapning. Har hatt det en gang, og det var ikke så morsomt. Etter det så får vi bare se fremover, og prøve igjen.Jeg blir heldigvis ganske lett gravid, så det er da noe.

Nå må ikke du bli stresset pga dette nå da! Nyt ferien din, og kos deg med magen fremover. Du har masse fint å se frem i mot!

Nå skal jeg slappe av sammen med mannen min. Han har hentet pizza, og kjøpt kilovis med godis. Vi har lånt bort vesla i natt, for å få litt tid bare vi to..

Jeg stikker innom her om en ukes tid, og ser om du har svart, men kommer nok til å holde meg borte fra disse sidene en stund fremover.

Trist men tapper klem fra

Neiogneiognei, så trist!! Jeg hadde gleda meg sånn til å høre hvordan det hadde gått...

Huff, veit ikke helt hva jeg skal si, annet enn at jeg ønsker dere lykke til med hele den prosessen, og lykke til neste gang.

Tenker på deg, og feller noen tårer med deg.

Oppsøk meg når dere har fått klaff igjen, da! Forhåpentligvis finnes jeg i denne klubben fortsatt. ;)

Stor og varm klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...