Gå til innhold

På'n igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så skjedde det meg også da. Endelig gravid, så ble det en MA i uke 7 - oppdaget i uke 11. En runde med Cytotec, og jeg tror alt har kommet ut. Er selvfølgelig lei meg, men jeg er i overraskende bra form. Hadde et par litt tunge dager rett etterpå, men nå skinner solen igjen, for å bruke en klisje.... Nå venter jeg bare på mensen, så kan vi prøve på nytt igjen. Foreløbig er jeg veldig optimistisk, men jeg velger nå likevel å titte innom her igjen. Ser det er endel kjente Nick her inne. Jeg hadde jo håpet at dere hadde forsvunnet ut av dette forumet for lenge siden... Vel vel, vi får vel slå¨følge et lite stykke til.

Lykke til alle sammen. Jeg har ikke gitt opp 09-babyen enda, har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff nei..... Så trist Gokkel!

Det er fint å høre at du klarer å se positivt på ting igjen og fortsatt håper på 09-baby. Jeg mener faktisk at positivie ting skjer med positive mennesker og jeg har fortsatt troen på 09-baby for in egen del også:)

Sender deg en trøsteklem og håper du forsvinner fort herifra igjen:)

Skrevet

Hei, må vite hva MA står for, er litt ny her. Lykke til og ikke gi opp 09 barn :)

Skrevet

Hei Lillehare.

MA står for Missed Abortion. Det arter seg slik at den lille dør i magen, men at kroppen ikke støter ut fosteret slik som ved en Spontanabort. Man må som regel da ta en tablettkur som gjør at livmoren trekker seg sammen og støter ut "graviditetsproduktene" som det så fint het i følgebrevet. Noen må også på sykehus og få en utskrapning.

Skrevet

Takk og takk.

Vi kan vel forsvinne ut herifra begge to? Skal vi si neste måned?

Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

ja jeg håper også vi begge forsvinner ut herifra snart!

Håper egentlig at dette forumet blir tomt for folk jeg da:)

Vi har ikke prøvd så lenge. Bare i min 7. pp ennå, men må ha pergo for å få EL, så kaller meg sliter også denne gangen. i får det i alle fall ikke til uten hjelp;(

Har en sønn fra før som er pergobarn. Han ble til i min 18. pp på 2. kur med dobbel pergo:) Så jeg skal jo ikke klage akkurat, men vi har så innmari lyst på en til og når man først har "oppskriften" så tror man jo det skal gå så fort neste gang.... Har bare hatt EL 1 gang siden jeg begynte på pergo i aug og det var nå i januar. Spørs om det blir lap på meg snart gitt....

Skrevet

hei gokkel 26,

og tusen takk for svar! det er veldig trist å høre slike historier, uff, helt grusomt. men stå på og vær sterk, for det er det kvinner skal være :) jeg er ny her, men lærer mye her, veldig lærerikt å høre andres erfaringer..

jeg og sambo er "slitere". han fikk brev idag, ikke veldig hyggelig, men det var bare så godt å få en bekreftelse/ avkreftelse på spekulasjoner og hypoteser. har ikke prevensjon på over 5 år, og da var det endelig påtide med en sjekk... min tur snart, gruer meg...

dette er pyton, aldri klaffet for oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...