Gå til innhold

Flere som er plaget med synsforstyrrelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 12 uker. I går pluttselig fikk jeg kraftig synsforstyrrelser og har det i dag også. Noen som har opplevd lignende? tips til hva man kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde også det.

kanskje ta en tur til legen og få sjekket jern-lageret?

Med meg var det at jeg hadde lite jern. fikk jern-tab og det hjalp.

Men det er viktig at du ikke tar jern-tab uten at du trenger det. sjekk med legne først.

God bedring!

Skrevet

Heisann.. Jeg vet ikke om jeg kan kalle det synsforstyrrelse, men noe med synet mitt er det ihvertfall.. Sitter endel foran pcen nå om dagen og blir veldig svimmel i synet på en måte.. Samme hvis jeg er ute på shopping også så blir jeg så sliten i øynene.. Hmmm,,, det er etter fødselen det har blitt sånn.

Rart.. Har ikke noe bedre tips enn å dra til optiker eller øyelege! Det tror jeg at jeg må gjøre snart.

Lykke til!

Skrevet

Ammer du? Da kan det ha med veskebalansen i kroppen din å gjøre. Jeg skulle ha meg nye briller, men fikk råd fra opitkeren om å vente til to-tre måneder etter jeg er ferdig med å amme da veskebalansen i kroppen og da også i øynene er i ubalanse frem til det. :)

Skrevet

Jeg har skikkelig rævva syn fra før, men nå har det blitt mye verre. (Ammer ikke). Når jeg møter folk på gata må jeg konsentrere meg skikkelig for å se fjesene deres tydelig!!! Skal på synstest på mandag, gruer for resultatet.

Skrevet

Hmm...det må jeg huske å spørre om da, har det samme her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...