Gå til innhold

vært på 1.kontroll hos jm idag:) 10+6

Anbefalte innlegg

da har jeg hatt min 1 kontroll og skal ikke tilbake før i uke 20!!! sykt lenge til, men er jo 2.gangs så gjør ikke noe;) har jo ul innimellom også;) livmoren har vokst 4 cm over skambenet:) allerede:) er ikke det tidlig?? urinprøven og blodtrykket var bra:) gått opp 1 kg :-o

skal ta blodprøve på tirsdag, så er det privat ul i uke i min 14.uke:)

i morgen har jeg kun en uke igjen her inne:)

Fortsetter under...

Ikke før uke 20? Det var jammen lenge, ja. Jeg er også 2. gangs, men får tett oppfølging pga hypothyreose og at jeg må ha planlagt KS. Legen har henvist meg til sykehuset, så spent på hva jeg skal der, skal selvsagt gjøre klart ang. keisersnittet.(Skjevt bekken ble oppdaget ved forrige fødsel, som endte med hastesnitt).

Du kan selvsagt bare ringe lege eller jordmor om du lurer på noe i mellomtiden, så det skal nok gå fint :)

Så gøy at du har en kul som vises! 4 cm hadde jeg tidlig sist, moro at det vises.

Spent på hvor høyt opp den er nå, har en liten kul allerede, fullgått 8 uker i morgen.

Blir spennende med Ul i uke 14. Gleder meg til å høre hvordan det går.

Jeg har ikke noen planer om tidlig UL enda,men vurderer det sterkt. Hadde en 3D UL ved 17. uker med vår 1. Hvem vet, kanskje jeg får det siden legen har henvist meg til sykehuset. Hmm..

Heldige deg som snart er i 2. tri! Kommer etter om ca 4 uker.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...