Gå til innhold

Nytt treff 25 februar for oss i 30-gruppen :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Skjønner problem stillingen din. Selvsagt er det mulig å sette opp et treff på ettermiddag/kveld.

Du må bare finne en dag som passer for deg, så er det bare til å bestemme tid og sted :-)

Alle kan sette opp forslag til treff :-)

Når har du termin?

Annonse

Jeg tenkte vel at det kanskje var lettere å finne et tidspunkt som passet for flere hvis gjengen som allerede treffes på dagtid fant et felles forslag til tidspunkt for kveldstreff.

Nå er det bare en og en halv uke til jeg starter i permisjon, så etter det skal jeg prøve å komme meg på dagtreff.

Jeg har termin 21. mars - derfor starter permisjonen 1. mars.

Hei!

Det er ikke noe påmelding egentlig, men litt greit å få vite ca hvor mange som kommer...

Jeg har selv termin om 1 uke, så må se formen min litt av på onsdag.

Det er flere som har sagt at de kommer på treffet, så det er mange i samme situasjon du kan bli kjent med. Veldig koselig :-)

Kanskje vi treffes :-9

hei! eg sa tidligere at eg regnte med å komme på onsdag, men no må eg på svangerskapskontroll kl 13 på ons, akkurat midt i trefftiden:-( jordmor hadde ikke ledig tid resten av uken desverre.. men gi en lyd når neste gang blir så stiller eg nok:-)

kos dere!!

Hei Te-kjerringa!

Jeg kommer mest sannsynlig heller ikke på onsdag. Har masse kynnere for tiden.... de overlapper hverandre for å si d slik...

Var og tok modnings akkupunktur på fredag, så tydelig at systemet har begynt å jobbe mer :-)

Har ikke heller lyst til å kjøre bil alene nå så tett opp under terminen..

Lykke til hos jordmor onsdag... og gi meg en lyd om d skjer noe med deg snart :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...