Makko med to små gutter Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Mini (6mnd) er syk, og tar til seg litt lite mat (han har gått ned 900g!). Ringte helsestasjonen, HS foreslo å gi mini litt lunken saft! -Skjønner at jeg må gi han væske når han spiser så dårlig, men saft? Tenker at når han er syk er det et dumt tidspunkt å gi han noe nytt, og jeg trodde saft var en ting man skulle vente litt med jeg... Er det ikke bedre med noe juice som ikke er tilsatt hverken sukker eller søtningsstoffer? Pumper og gir endel mm på flaske og, han er så tett at det er tydeligvis tungt å amme... Hva slags juice kan jeg gi ham?
Nattinatta Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 hei. jeg har lagt inn et innlegg litt over her, nesten om det samme... jeg ville ikke gitt saft. det finnes jo slike juice for 4 og 6 mnd... prøv det! Men jeg lurer på om en kan vanne ut juice av 100% bær.... disse er jo uten sukker, og må jo kunne drikkes av disse små når det er utvannet? Jeg tror jo det, men jeg ville høre av noen andre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå