Trulte76 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 er det 6 eller 8md man kan begynne med fisk? helsesøster sa de har gått vekk fra at de måtte vente så og så lenge med fisk og kunne begynne med fisk når de var 6 eller 8mnd hun sa. Men jeg husker ikke. Noen som vet? Mini er straks 6mnd og jeg har laget mat til han selv.Fått kun poteter og grønsaker enda, men kjøpte seks mnd glass i går med lam da Så idag skal vi ha laks, så tenkte han kunne få det også visst han er gammel nok
mamman-til-madeleine Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jeg kjøper glass med grønnsaker og laks beregnet på 6 mnd. Det har gått helt fint. Men jeg har ikke laget selv.
rampete robin Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har laget middag på fiskeboller og renskåret torsk fra 6 mnd. Ikke vært noen problemer så langt og han elsker det :-) 8 mnd
Trulte76 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2009 ok da er det sikkert greit fra 6 mnd da Da prøver jeg meg på litt laksemiddag til han også idag Så klart uten salt da
Trulte76 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2009 Da har lillegutt fått moset potet, gulerot, brocoli og laks Så nå sover han godt i senga si god og mett. Menst jeg har vært å måket snø menst storesøster på 10år har hørt etter han. (mannen er på sjøen, så jeg må nok måke selv da ja ) Så nå skal jeg begynne på laksemiddagen til vi større
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå