_Line81__ Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 får de små luft i magen av skummetmelk, yoghurt, cottage cheese osv?
rampete robin Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Du må bare prøve deg frem, for regner med at du mener hvis du spiser/drikker det. Ikke noen selvfølge at de reagerer på noe som helst. Mine har reagert når jeg har drukket mye mek, og da uavhengig av hva slags melk. Med mye melk mener jeg opp til et par liter om dagen, for elsker melk som tørstedrikk etter en treningstur :-) Noen glass om dagen har gått fint. Men alle barn er forskjellig, du må bare prøve deg frem
_Line81__ Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 ja, mente hvis jeg spiser ja virker som han plages med luft utpå natta...er det da det vil "slå ut" på magen hans hvis jeg spiser melke produkter på dagen?er på dagtid jeg spiser disse produktene, ikke på kvelden
rampete robin Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Jeg ble aldri klok på tidspunktene, men noe luft har de hatt alle sammen de første månedene. Hvis du tror han reagerer på melk som du drikker så kan du vel kutte ut melk fra kostholdet ditt i 3-4 dager. Se om det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå