lindis80 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hei Jeg er bærer av en balansert translokasjon som gjør et jeg kan bli gravid, men dette vil by på problemer. Så nå skal vi søke om PGD. Er det noen som er i samme situasjon?
pærebanan Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jepp, vi er også i prosessen. Har fått søknad godkjent i klagenemnda, og nå er den endelige søknaden på vei til Karolinska i Sverige. Det er et par tråder her inne du bør lese, hvor det står mer om PGD. Vi er faktisk et-par stykker her inne, heldigvis:-).
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har akkurat vært gjennom det Vi er en liten gruppe her inne, og det er jo bra. Alltid deilig med noen som går igjennom det samme som deg selv.
lindis80 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2009 Spennende å høre at det er noen som går igjennom det samme. Jeg er veldig spent på om det kommer til å gå bra med dere, skjønner på tråden nedenfor at dere er kommet litt lenger i prosessen enn det jeg er. Så jeg setter pris på om dere kan fortelle litt om hvordan det går med dere. Er det noen av dere om har hatt mer en ett forsøk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå