Gå til innhold

Noen som har ammet med skjold hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille klarer ikke gape høyt nok, så jeg bruker brystskjold. Jeg vil jo gjerne amme vanlig men greier ikke få han til å ta skikkelig..

Noen som har ammet med skjold lenge og vært fornøyd med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ammet i snart 5 mnd med brystskjold. Det går helt greit. Blir jo en vane. Hadde selvsagt vært best uten, men nå har det nå en gang blitt slik ;-)

Skrevet

Jeg har også ammet med skjold i 6,5 mnd nå og synes det er topp! Lille Mats har heller aldri hatt noen problemer med det, og har alltid spist godt. Jeg har 6 skjold som jeg bruker i løpet av dagen og vasker om kvelden etter han har lagt seg. Det blir jo en rutine det også :) Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar!=) åå ble glad for å høre at det var andre enn meg...mange som mener at det ikke er så bra med skjold.men jeg er veldig fornøyd.Det viktigste for meg er at jeg kan amme lillegutt. :)

Skrevet

Jeg har ammet med skjold i 4 måneder, men plutselig løsnet det for filepoppen, og nå tar han brystet uten skjold. Ikke bry deg om dem som mener at en ikke bør bruke skjold! Min gutt tømte brystene selv med skjold, selv om hs mente jeg burde venne ham av med det...

Skrevet

ja jormoren min mente at jeg burde venne han av det.Men det funker jo fint å jeg stresser bare med tanken på å slite oss begge ut me å tvinge han til å ta vanlig...

Han er ihvertfall fornøyd med skjold så ;) hihi

Skrevet

Jeg ammet med skjold den første mnd. Men så ble hun sterkere og fikk tak på puppen selv etterhvert. Hadde litt innovervendte brystvorter og melkespreng, men etter amming med skjold kom de mer ut, og jeg hadde heller ikke sånn spreng. Da kunne jeg ta de av etter en stund og få henne til å trene seg på å få tak på puppen. Etterhvert foretrakk hun det og fikk tak selv. En triks er jo å klemme puppen som en hamburger, eller hva man skal kalle det.. Så dytte det inni munnen til babyen. Var så glad da jeg slapp å styre med de skjoldene! Du kan nok trene på det en stund, så slipper du sikkert å bruke det resten av tiden.

Skrevet

Ammet med skjold i hele "amme-karrieren" min, dvs i 2 mnd, for snuppa ble bare sint og fortvila uten..Funka fint d, men ble rådet av de på barselavd. til å pumpe meg litt i tillegg, for å opprettholde produksjonen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...