Gå til innhold

Nattbleie som har nok oppsugingsevne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt rådvill nå.

Jenta mi på 7 mnd tisser så mye at bleia blir full og pysjen blir fuktig.

Stumpen blir klam og kald!

Bruker libero 4. Prøvde med Libero 5 i natt, men den er for stor, og resultatet ble våt madrass.....

Hva gjør jeg da da?

Finnes det bleier beregnet på store tissemengder??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pampers har! Heter noe sånt som dry night eller noe i den duren.

Skrevet

Dry nights er det Huggies som har, men de går fra 17 kg og opp. Jenta mi på 3 år bruker de selv om hun bare veier 15 kg og de er supre. Men de blir nok litt for store til en på 7 mnd.

Skrevet

Jeg bruker Pampers Baby Dry og syns de er kjempe god. Men det er jo veldig individuelt så du får bare prøve deg fram:)

Skrevet

Ja, jeg får kjøpe en pakke Pampers og prøve...

Hun sover jo ikke godt når hun blir kald og klam, og da må vi skifte på... Så det ødelegger nattesøvnen...

Hadde bare håpet det fantes nattbleier til de på 8 kilo og.....

Skrevet

Jenta vår er bare 4,5 mnd,men hun tisser også veldig mye i løpet av natten. Pamers baby dry nr 4 har noen som er merket med et "sovemerke" og heter noe som "sleepy" eller night eller noe sånt. Denne syns vi fungerer veldig godt.

Skrevet

Hvor er nr. 5 for stor, da? Vi bruker nemlig 4 om dagen og 5 om natta - har gjort det i et par uker nå, og det funker veldig fint. Vår er 7 mnd. og noe over 8 kg. og så lenge vi strammer godt nok rundt magen så lekker den ikke.

Skrevet

Hun er 8 kg, men lang og tynn, kanskje derfor nr 5 lakk..

Har bare prøvd ei natt da, så kan jo være jeg ikke hadde den godt nok på.. Men tror jo jeg gjorde det og.. Hun har det med å legge seg over på siden, så da er det vel enda viktigere at bleia ikke er for stor...

Men skal jakte på pampers sin nattableie i morgen...

Håpe håpe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...