Gå til innhold

Gutten min er 1 år i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp hvor fort dette året har gått..!

Nå har jeg en liten tass som springer rundt, har funnet ut at stoler kan skyves bort til vinduet for så å klatre opp, og som roper på paaaappaaaaa!!! når han kommer hjem fra jobb:-)

Takk for oss:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen!

En knapp måned igjen her:-)

Skrevet

Hurra for deg som fyller ditt år,ja deg vil vi gratulere...:)) Sukk...ikke mange dagene igjen her heller til snuppa blir 1 år! Tiden FLYYYYYR :o)

Skrevet

Ja det har gått sååå fort!

Glad jeg har kosa meg masse:-)

Skrevet

gratulerer så mye med gutten.. helt utrolig hvor fort tiden har gått.

Skrevet

Gratulerer med dagen til gutten! Tiden har gått så alt for fort... Nå er det en mnd igjen her da. Artig tid, kjedelig når den nærmer seg slutten..

Skrevet

Gratulerer så mye med 1 års dagen. Her har vi 2,5 uker igjen til lillegutt blir 1 år.. Off så fort tiden går, men så gøy dette året har vært. Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Er ikke lenge før vi kommer etter!

Hjelpe meg så fort de blir store... snufs....

Skrevet

Gratulerer:-)

Husker deg godt fra bim, men mitt svangerskap ble brått avbrutt i 2.tri. Hadde termin en mnd før deg, men babyen vår var død da vi kom på ordinær ultralyd i uke 19..Hodet klarte liksom ikke helt å innse dette så jeg fulgte dere lenge på 2 og 3 trimester. Nå er jeg mamma til verdens nydeligste gutt på 3 mnd, så nå tenker jeg at hadde ikke det skjedd den gangen hadde ikke vi hatt akkurat han skjønningen vi har nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...