Gå til innhold

monca* :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

får du opp noe rundt meg og en evnt. SA??

jeg har fått rosa utflod igjen, og nå også litt friskt blod...

var på UL i går og fikk se en svart prikk.... den tilsvarte ca 5 uker, mens jeg etter mensen skulle vært 6+5 i går...

så enten er jeg kortere på vei enn jeg tror eller så er det begynnelsen på en SA sa gyn.... jeg skal tilbake på mandag og ta ny UL....

hva får du opp rundt dette??

(hadde ikke spurte viss jeg ikke hadde tålt negativt svar;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei du..

Jeg syntes det er veldig vanskelig... Jeg har så motstridene følser på deg.. Jeg har hatt litt følsen av at det kan virkelig gå begge veier med deg.. Men samtidig så er jo kjangsen for at du er mindre på vei en forventet ganske stor... Du fikk sent pos test, og det kan jo tyde på sen el... Som sagt tidligere har jeg tenkt SA på deg tidligere.. Men jeg heller faktisk mer mot lykkelig slutt.. Vet dette er helgardering og lite konkluderende.. Men det er nå en gang det jeg føler..

Jeg ville hvertfall forberedt meg ¨på begge deler, men at det mest sansynlig går bra.. Jeg trur det altså...

En rask oppdatering på meg:

Aller hormon prøver kom tilbake som de skulle.. Alt er helt normalt så det er ikke det det står på... Jeg fikk en pille som skulle stoppe mensen,, men har ikke stoppet helt enda.. begynner og bli utrolig sliten og frustrert.. Over 6uker med blødninger nå.. sukk* Men alt i alt er det positivt, så forhåpentligvis er det bare pergo som skal til.. Og forhåpentligvis får jeg gyn time snart!!!!!!!

Lykke til, jeg følger med på deg skjønner du=)

Skrevet

tusen takk for at du ville svare meg igjen:)

har litt motsridende følelser selv også, i det ene øyeblikket tenker jeg at alt vil gå bra, i det andre er jeg sikker på at jeg mister.... så jeg er forbredt på begge deler...

jeg blør jo fortsatt litt.. men er kun på kvelden og morgnen, på dagen er de tingen ting, sånn har det vært hele tiden... merkelig.

på deg så føler jeg veldig lykke snart:):)

føler du blir gravid så fort du begynner på pergo, og jeg tror ikke det er så lenge til....

tror mensen vil gi seg sakte men sikkert nå, også vil du nok få pergo en ukes tid etter mensen er slutt, og da vil det ikke ta lang tid før du sitter med en posetiv test i hånden:):)

føler dette veldig sterkt nå, du blir gravid innen halvannen måned!!

føler så glede og lykkefølelse på deg. tror dere kommer til å hope i taket når du tester posetivt:)

dette kommer til å bli et fint år for dere!!

klem:)

Skrevet

Jeg håper veldig at lille spria di holder seg fast..

Men ang meg..

Det var jo positivt da.. Men jeg går på pilla da.. så får se, tenkte jeg skulle ringe og mase og se om jeg fikk time hos gyn nå.. Legen sa jeg sku gjøre det.. Spennende er det i hvertfall!!! Gleder meg veldig til og få en spire.. hehe.. Men er litt redd også.. er jo et stort valg og redselen for SA osv kommer til og være gjeldene til jeg er over 12 uker=) hehe

Skal holde deg oppdatert jeg=) Men du må holde meg oppdatert også!!!!

klæm

Skrevet

jeg tror du får beskjed om å slutte på pilla jeg...;)

jeg tror ikke du trenger være redd for sa.... spiren din vil klore seg fast med en gang den!!:)

blir veldig spennende fremover for deg nå da!:)

jeg skal forresten på GU i morgen... vanlig sånn rutine kontroll, har vært bestilt lenge... håper kanskje hun kan se noe da... burde jo kunne se om mormunnen er åpen eller lukket iallefall...

uff gruer meg litt, særlig til UL igjen på mandag... er så redd jeg ikke ser noe som helst...

Skrevet

Da har jeg vært i kontakt med Ahus ja.. Og det så ut som jeg skulle få time i April.. HA.. Det var lenge til det.. Men jeg forklarte situsajonen min, at jeg nå har blødd i 6.5 uker og at det begynnte og bli rimlig uutholdelig.. Hun kunne så klart forstå dette.. Hun jeg er hennvist til er ekspert på infertilitet eller noe, og kommer på jobb på Onsdag til uken, da skulle hun i tlf be henne ta kontakt med meg så kanksje det ble fortgang i ting.. Håper det!!!!

Jiiiiizzzzzz det er kaldt!!!!! Jeg venter på feier som skulle komme i dag, mellom halv9 og ett.. Så jeg kan ikke fyre opp i pesien, og da holder jeg på å fryse i hjel!! brrrrrrrr Håper han kommer snart... hehe

Skrevet

da endte nok denne gleden i en SA.... i dag kom det en klump på str, med en plomme da jeg var på do... den var hard, og geleaktig...

regner med det var siste rest... har blødd som mensen i to dager nå..:(

så da gjenstår det bare og få det bekreftet på UL til mandag...

men men... kanskje vi går gravide sammen nå da...;)

Skrevet

Dette var ikke hyggelige lesninger.. Skulle virkelig ønske det gikk annerledes..

Jeg fikk brev i helgen fra Ahus.. Med time først 25Mai. =( Gyn dama skulle ringe meg på Onsdag, for blødningene mine gir seg ikke... og jeg orker ikke mer.... Trur du jeg får time tidligere?

Kjempe trist at det ikke skulle gå din veg.. Men nå får du tidlig født på året spire da... Og kanskje vi får følge hverandre.. Hadde vært veldig hyggelig=) Håper alt ordner seg for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...