Gå til innhold

På an igjen...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :) Det er meg som sitter i sofaen. Jeg er aldri særlig flink til å holde meg anonym særlig lenge igrunnen ;)

Jeg er fortsatt gravid, i min 6 uke nå...5+2 eller noe slikt. Så nå kommer uken hvor jeg har mistet før...Jeg får bare håpe og tro at siden 4 er lykketallet mitt, så er det spirens tur nå.

Takk for lykke til'en,trenger den ;)

Lykke til du også :D

Ååå det bare må være vår tur denne gangen!!! Jeg ligger hele dagen med hodet i toalettskålen og håper at det er et godt tegn. Fikk fullstendig panikk en dag da jeg ikke kjente kvalmen.. Ble litt roligere da jeg hadde vært på ultralyd og alt så bra ut. Jeg har nå kommet forbi den tiden jeg mistet sist. Ikke noe blod, ikke noe smerter, så det er bra. Min første var en MA, så jeg vet jo at det fint går an å miste uten å merke det. Det er min største frykt nå. Var kommet til uke 10 + da det ble oppdaget. Så jeg skal tilbake på ultralyd i uke 10. Hvis det er bra da, så tror jeg kanskje det kan gå bra, men jeg sitter fremdeles på gjerdet og tenker, jeg er gravid nå, men hvem vet, kanskje jeg mister neste uke. Ikke at det gjør smerten noe mindre, akkurat, men det er likevel min beste forsvarsstrategi....

Det er vår tur denne gangen!!!!

hmmm,kanskje jeg burde ta ul? Tør liksom ikke se,jeg...Har vært så trist hver gang jeg har gått ut av det legekontoret de siste årene.....

Jeg også sitter på gjerdet. Vil jo være optimist og prøver. men hver gang jeg forteller det til noen,så sier jeg,"men det holder sikkert ikke så lenge".....Og,det er ikke den O store tingen å fortelle lenger...Nå er det liksom sånn...."Fjerde forsøk i magen nå...Men jeg kan sikkert ta en øl med dere om noen uker..."

Fryktelig å ha det slik.

Smiler tappert og sier "So far so good" til familien...Vil jo at de skal beholde troen ihvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...