Gå til innhold

jenter!50 situps hver gang småen sovner!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner at det stikker i keisersnittet bare med tanken. Utsetter det å komme i form noen uker til;)

Skrevet

Jeg er med!!:) Alle unnskyldningene mine for å trene er for lengst brukt opp, så her må det gjøres noe. Og det kjapt!:)

Skrevet

må innrømme at jeg var litt ivrig imorges etter litt bedre søvn enn vanlig,og det gikk over utover dagen.ble situps første luren da;)kanskje det går bedre imorgen:)hehe

Skrevet

Er du gal? Jeg risikerer jo å miste den uformelige, deigete magen min! Det er dessuten veldig vanskelig å dibbe samtidig som man tar situps. Men lykke til.

Skrevet

Jeg er med!! Her er det en mage som gjerne skulle vært litt freshere før vi skal i selskap om en måneds tid... Dessverre (eller heldigvis, jeg vet ikke helt - he he) sover hun stort sett bare en gang i løpet av dagen...

Skrevet

Jeg er med! Skal jammen prøve. Spent å se hvor lenge det varere.. hehe

Skrevet

Snuppa sover og jeg har tatt dagens situps. Tok faktisk 70!! Flink :) :)

Skrevet

Jeg er meeeed:D:D Gjør alt for å få strammet opp magen til sommeren;D Nok med de stygge strekkmerkene, om ikke jeg må gå rundt med deigete ekkel mage i tillegg...:P

Skrevet

Da sover mini og jeg skal starte med magetreningen :)

Minner bare på at dere varierer sit-upsene (skrå, indre og rette). Og gjerne både dynamisk og statisk :)

Hus også at magen blir strekere, men for å få bort fettet må det annen trening til i tillegg.

God trening :))

Skrevet

Jeg bruker faktisk å ha lillemor i mellom bena når jeg tar situps og hun flirer og ler og synes dette er hysterisk morsomt. Da blr det liksom litt mer lek enn trening ;)

Skrevet

så gøy Isak&Leahsmamma! har du noen andre treningsleketips?

For en bra tråd, selvfølelig er jeg med på den, sommeren nærmer seg jo fortere og fortere;) jeg kan aldri ta for mange situps

Skrevet

Dere får ikke flat mave av situps, men bule mave.

Om dere vil ha flatere mave må dere ta armhevninger.

Skrevet

det kommer jo an på hvordan man tar situps..mener du at de som trener situps prøver å få bulemage?

men man bør vel trene ryggen like mye som magen,og da er jo armhevinger (og planken)en grei øvelse..

Skrevet

Ja man bør trene variert og man trener maven på en bedre måte når man tar arhevinger. Selvfølgelig greit å ta noen rette og skrå situps i tilegg.

Det er veldig mange som begyner å ta mange situp i den tro at de skal få flat mave av det.

Skrevet

Er det bare jeg som kjenner at de midtre magemusklene ikke er kommet/trekket seg sammen enda??? 3mnd siden fødselen...drit lei av å trene de ytterste og sidemuskulaturen....

Skrevet

jeg er med!!!!!!!:D:D:D:D føler jeg ser gravid ut...... 6 mnd siden fødsel... magen var mye mindre rett etter fødselen synes jeg!!

Skrevet

Man får heller ikke flat mage av bare å ta situps desverre. Man kan få bra med muskler under magefettet. :-) Kondisjonstrening i tillegg for å forbrenne bort fleskemagen må til!

Skrevet

det tror vi ikke heller;) trener jo variert,men dette var bare et enkelt tiltak mens han sov:) fin vane å legge seg synes jeg!

småen sover nå første luren sin,da starter jeg med dagens første økt!

Skrevet

Er enig,.. er jo kjempebra å få magemuskler, ikke noe tvil om det. Jeg er nok ikke så flink. Slapper av når supermann sover... :-)

Skrevet

Han har nettopp våkna;) men nå tok jeg 50 situps og 20 armhevinger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...